20,000 تومان
  • فروشنده : طرح درس ماهانه

  • کد فایل : 62925
  • فرمت فایل دانلودی : word
  • تعداد مشاهده : 1573
سوال از فروشنده

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزم فاطمه که بیماری جسمی دارد و در کارهای کلاسی شرکت نمی کند را به درس علاقه مند کنم؟

علم از آن نقطه و آن زمان آغاز شد كه بشر به فكر حل مسائل مختلف زندگي افتاد

0 1.6k

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزم فاطمه که بیماری جسمی دارد و در کارهای کلاسی شرکت نمی کند را به درس علاقه مند کنم؟

فرمت فایل: word

کاربر عزیز شما میتوانید اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزم فاطمه که بیماری جسمی دارد و در کارهای کلاسی شرکت نمی کند را به درس علاقه مند کنم؟ را با توضیحات کامل  از سایت ما دانلود نمایید لازم به ذکر است که این فایل قابل ویرایش و در قالب word وpdf و با قیمت بسیار مناسب در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است

شرح فایل: کم بود محبت در خانواده می تواند یکی از علل بروز کم رویی باشد که توجه به به کودک و بر طرف کردن خواسته های او هم چنین تشویق و مورد مشاور ه قرار دادن می تواند در درمان این نقیصه کمک کند.در سال تحصیلی اخیر  پس از برخورد با دانش آموزم فاطمه و صحبت با تنی چند از آموزگاران در رابطه با حل مشکل وی تصمیم گرفتم به صورت تخصصی و علمی بر روی این قضیه تمرکز نمایم.

در واقع مشکل فاطمه گوشه گیری و انزوا طلبی بود، پدرش چندین بار مراجعه کرده بود و از افت تحصیلی و بی علاقگی او در انجام تکالیف صحبت کرده بود و از اینکه علاقه ای ندارد که با سایر دانش آموزان دوست شود و همیشه توی لاک خودش است، نگران بود و خواستار حل مشکل دخترش شده بود.

حس انسان دوستان و مقتضیات شغل اینجانب ایجاب می کرد که نسبت به حل این مشکل باید احساس وظیفه نموده و تمام سعی و فکر خود را بکار انداخته تا مشکل این دانش آموز را حل کنم .


ارسال دیدگاه

برای ارسال نظر لطفا ورود یا ثبت نام کنید.

20,000 تومان