15,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 56732
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2696
  • فرمت فایل اصلی : word
  • تعداد صفحات : 49
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی مضرات عروسک باربی

دانلود اقدام پژوهی مضرات عروسک باربی

0 2.7k
دانلود اقدام پژوهی مضرات عروسک باربی
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم آگاهي دانش‌آموزان دختر پايه اول و پيش‌دبستاني نسبت به مضرات عروسك باربي افزایش دهم

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد 46صفحه درمورد چگونه توانستم آگاهي دانش‌آموزان دختر پايه اول و پيش‌دبستاني نسبت به مضرات عروسك باربي افزایش دهم که این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل : چگونه توانستم آگاهي دانش‌آموزان دختر پايه اول و پيش‌دبستاني نسبت به مضرات عروسك باربي افزایش دهم

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات 46
شرح از قسمتی از مجموع :

اهداف محقق از انجام تحقيق

همانطور كه در مورد دسته‌بندي اهداف مي‌دانيم آنها به سه دسته اهداف اوليه يا آغازين، اهداف مياني و اهداف نهايي تقسيم مي‌شوند.

هدف من از انجام اين كار شناساندن جنگ نرم به خانواده‌ها و دانش‌آموزان در بعد فرهنگي و از طريق نماد باربي بود تا در آينده آنها بتوانند دوست و دشمن را از هم تشخيص بدهند و با هر  حرف يا وسيله‌اي گول دشمن را نخورند و به طرف آن جذب نشوند.

اما با آموزش خانواده‌اي كه من در مدرسه مزبور داشتم هدفم اين بود كه حداقل دانش‌آموزان با خطرات اين عروسك‌ها در حد درك و فهم خودشان آشنا شوند و خودشان از داشتن اين عروسك‌ها احساس انزجار نمايند.

همچنين از داشتن وسائل و لوازم‌التحريرهايي كه عكس باربي و يا هر عكسي كه با فرهنگ ميهني و اسلامي ما سازگار نيست، احساس خوبي نداشته باشند و به راحتي بتوانند از خريد اين وسائل بگذرند.

و از همه مهم‌تر اين كه بتوانم دانش‌آموزاني را آگاه سازم كه آينده‌ساز اين كشور هستند و آنها بايد باعث رشد و شكوفايي اين كشور شوند، كه اين كار مي‌تواند رضاي خداوند را هم به دنبال داشته باشد.

15,000 تومان