15,000 تومان
  • فروشنده : daftar

  • کد فایل : 56702
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1843
  • فرمت فایل اصلی : word
  • تعداد صفحات : 34
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی پرخاشگري

دانلود اقدام پژوهی پرخاشگري

0 1.8k
دانلود اقدام پژوهی  پرخاشگري
دانلود اقدام پژوهی چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم

فرهنگی گرامی با ما همراه باشید جهت دانلود اقدام پژوهی (مدیران ومعاونات مدارس )فرمت فایل word وقابل ویرایش درتعداد34 صفحه درمورد چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم که این فایل یکی  از کاملترین فایل های اقدام پژوهی ویژه متوسطه اول از وبسایت بانک فارسی معلمان (درسی فایل ) می باشد 

نام فایل : چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم

فرمت فایل wordوقابل ویرایش 
تعداد صفحات34
شرح از قسمتی از مجموع :

روش گردآوري اطلاعات و تجزيه تحليل داده ها

      براي شناخت هرچه بيشتر مشكل محمد مي بايست اطلاعات لازم و دقيق جمع آوري مي شد.لذا با استفاده از روشها ي گوناگون من جمله؛مشاهده رفتار و وضعيّت زندگي خانوادگي ،مصاحبه با خود دانش آموز، مادرش و اوليا ي مدرسه ، ليست نمرات و پرسشنامه،اطلاعات لازم جمع آوري شد.البته چون امكان مشاهده طولاني و غير مستقيم براي اينجانب فراهم نبود و از طريق مشاهده مستقيم هم اطلاعات چندان زيادي حاصل نشد لذا ترجيح دادم از طريق ساير روشهاي ممكن من جمله؛مصاحبه با مادرش و رفتن به منزل، مصاحبه با آموزگار، مدير ومعاونان دبستان ، پرسشنامه كتبي و فرم اطلاعاتي نمرات،استفاده نمايم.

شواهد يك

1-مصاحبه :

الف)مصاحبه بامادر محمد

-سلا م،ببخشيد وقت شما را گرفتم و شما را به زحمت انداختم تا به مدرسه بياييد.مي دانم وقت نداري؛اما وضعيت تحصيلي محمد مطلوب نيست و مي بايست براي حل مشكل او حتما با شما صحبت مي كردم.

-خواهش مي كنم ، دست شما درد نكند .وظيفه مان است كه به مدرسه بيام ولي به خدا گرفتارم .پدرش كه ديوانه است و بيكار و من مجبورم براي امرار معاش خود و فرزندام در خانه هاي مردم كار كنم .البته تحت پوشش بهزيستي نيز هستيم ولي مستمري آنها خيلي ناچيز است و كفاف زندگي پنج سر عايله را نمي دهد.

-رفتار محمد در خانه چه طور است ؟چرا او عصبي است و بچه را اذيت مي كند؟

-آقا ،محمد از دست پدر ش روزگار ندارد.هر چند وقت او را به باد كتك مي گيرد.همين چند مدت پيش او بلند كرد و محكم به زمين كوبيد .

-چرا

-او در جبهه موجي شده بود.يك مقدار بهتر شده بود كه با ماشين تصادف كرد و بعد از آن ديگر كلا قاطي كرد و به عنوان بيمار روان تحت پوشش بهزيستي مي باشد.يك مدت هم در مراكز بهزيستي بستري بود .ولي آنجا دوست ندارد و نمي رود.

-از اينكه زحمت كشيديد تشكر ميكنم اميدوارم انشا الله هر چه زودتر مشكل پدر محمد هم حل شود و شما هم راحت بشويد.من هم سعي مي كنم تا آنجا كه از دستم بر مي آيد مشكل محمد را با كمك معلمش و ديگران حل كنم.


15,000 تومان