7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55303
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1686

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بالابرهای با گیریبکس و بدون گیریبکس

دانلود تحقیق درمورد بالابرهای با گیربکس و بدون گیربکس

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بالابرهای با گیریبکس و بدون گیریبکس

با دانلود تحقیق در مورد بالابرهای با گیربکس و بدون گیربکس در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بالابرهای با گیربکس و بدون گیربکس را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بالابرهای با گیربکس و بدون گیربکس ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد بالابرهای با گیربکس و بدون گیربکس

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

بالابرهای بدون گیربکس

ماشین بالابر تشکیل شده از یک فلکه کشش که توسط یک موتور الکتریکی به حرکت در می آید. یک ترمز مکانیکی که به صورت الکتریکی کنترل می شود به این ساختار اضافه می گردد تا ایمنی حرکت آن را تأمین کند. این ترمز زمانی عمل می کند که منبع تغذیه برقی آن قطع شود.
بین موتور و فلکه کشش یک گیربکس قرار دارد تا سرعت موتور را با سرعت فلکه کشش هماهنگ کند. برای این کار معمولاً از موتورهای جریان متناوب ۴ یا ۶ قطبی استفاده می شود.
هدف دیگر استفاده از گیربکس در این سیستم کاهش گشتاور می باشد. گیربکس توانایی تأمین گشتاور قابل توجه مورد نیاز ایجاد شده توسط فلکه کشش را از موتوری با گشتاور پایین تر دارد و لذا سبب کاهش ابعاد موتور می شود. در حقیقت اندازه موتور بیش از آنکه به توان خروجی آن بستگی داشته باشد به گشتاور خروجی وابسته است.

بالابرهای گیربکس

 (GearedMachines)
کاهش سرعت فلکه کشش توسط گیربکس حلزونی انجام می شود که دور بالای موتور را به دور پایین فلکه تبدیل می نماید. گیربکس های حلزونی دارای مزایای بسیاری هستند. سر و صدای پایین در حین کار، ابعاد کوچک (خصوصاً در گیربکس های عمودی) و کاهش ساده و آسان دور موتور از امتیازات گیربکس حلزونی است.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر