10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55159
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1574
  • تعداد فروش: 12

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد کرم شب تاب

دانلود طرح جابر درمورد کرم شب تاب

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد کرم شب تاب

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع کرم شب تاب را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر کرم شب تاب است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر کرم شب تاب را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع کرم شب تاب در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرکرم شب تاب

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

Description: 14.JPGتعریف

کرم شب تاب لفظی کلی است برای حشراتی که در شب می درخشند. این موجود برخلاف نام آن ، حشره ای است که جزو راسته سخت بالپوشان (Coleoptera) است. گونه های زیادی از این حشرات شناسایی شده اند. در بعضی گونه ها در تمام مراحل دگردیسی حشره اعم از تخم ، لارو، حشره بالغ نر و ماده نورافشانی دیده می شود. نام علمی گونه ای که در ایران غالب است و به فراوانی یافت می شود Lampyris turkestanicus است.

 نام انگلیسی این حشره firefly و عربی آن حباحب است. در بسیاری از گونه ها از جمله حشره ایران تنها جنس نر قادر به پرواز است و البته نور نیز می دهد..

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر