10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55125
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1819

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد آشیانه

دانلود طرح جابر درمورد آشیانه

0 1.8k
دانلود طرح جابر درمورد آشیانه

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع آشیانه را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر آشیانه است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر آشیانه را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع آشیانه در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرآشیانه

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

 آشیانه در محل‌ها و با روش‌های گوناگون توسط پرندگان ساخته می‌شود. پرندگان دریایی و برخی از انواع ماکیان برروی زمین آشیانه می‌سازند. پرندگان دریایی مانند فولمار و کاکائی‌ها برروی صخره‌های کنار ساحل اندکی شاخ و برگ جمع‌آوری می‌کنند و روی آن تخمگذاری می‌کنند. بعضی دیگر مانند فلامینگو و پلیکان برروی زمین برآمدگی کاسه مانندی از گل و لای می‌سازند و در آن تخم‌ می‌گذارند. گنجشک سانان آشیانه‌های خود را در محل‌های گوناگون از روی درختان گرفته تا شکاف سنگ‌ها یا سقف ساختمان‌ها می‌سازند و برای پوشش درون آن از مواد نرم و نیز پر استفاده می‌کنند.

انواع مختلف پرندگان نه تنها از لحاظ مکان‌هایی که برای ساختن آشیانه انتخاب می‌کنند، با یکدیگر تفاوت دارند بلکه از نظر موادی که در ساختمان آشیانه به کار می‌برند و همچنین شکل و فرم آن نیز با هم تفاوت زیادی دارند. بسیاری از پرندگان مانند گنجشک‌سانان کوچک آشیانة خود را به شکل فنجان و از موادی مانند ساقه‌های علف، رشته‌های گیاهی و ریشه‌های کوچک همراه با سایر مواد مانند کرک‌های گیاهی و پر که اغلب با موی پستانداران نیز آستر شده است، می‌سازند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر