10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55103
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1656
  • تعداد فروش: 20

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد انواع گلها

دانلود طرح جابر درمورد انواع گلها

0 1.7k
دانلود طرح جابر درمورد انواع گلها

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع انواع گلها را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر انواع گلها است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر انواع گلها را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع انواع گلها در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرانواع گلها

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای

گل در انواع مختلفی وجود دارد و بسیاری از آنها معانی خاصی دارند. در این نوشتار فهرستی می‌بینید از برخی از محبوب ترین انواع گل که ممکن است هنگامی که می‌خواهید یک دسته گل برای فردی بسیار خاص خریداری کنید، در گل‌فروشی‌ها بیابید.

انواع گل

 سوسن پرویی

انواع گل همراه با مفاهیمی که انتقال می‌دهند

این نوع گل عمدتا به عنوان گل‌های پرکننده‌ی دسته‌گل توسط گل‌فروشی‌ها استفاده می‌شود. سوسن پرویی گلی چند ساله به رنگ نارنجی است هرچند به رنگ سفید، صورتی، قرمز و زرد نیز وجود دارد. این گُل، گُل دوستی است. سوسن پرویی همچنین نماد ثروت، خوش‌شانسی و نیک‌بختی است.

   آماریلیس

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر