10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55101
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1672
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد چای

دانلود طرح جابر درمورد چای

0 1.7k
دانلود طرح جابر درمورد چای

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع چای را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابرچای  است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر چای را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع چای در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرچای

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای

شاید بتوان گفت چای آرامش بخش ترین نوشیدنی در نظر ایرانیان است و همچنین  همیشه پذیرائی و مهمان نوازی از خصلت‌های نیک ایرانیان بوده است و متداول ترین نوشیدنی که ایرانیان از آن در پذیرایی استفاده می کنند چای است که در ادامه بهترین نوع آن چای که چای گیلان است را  به شما معرفی میکنیم .ابتدا مختصری از انواع چای را از لحاظ سنتی بررسی کنیم  چای بر اساس درجه و دوره تخمیر شدن (اکسیداسیون) برگ‌ها، به گروه‌های زیر طبقه‌بندی می‌شود:

white-tea

چای سفید: در واقع جوانه‌هایی هستند که تحت عمل (اکسیداسیون) قرار نگرفته‌اند؛ شکوفه‌های چای را برای جلوگیری از تشکیل سبزینه (کلروفیل) از نور خورشید می‌توان دور نگه داشت. چای سفید نسبت به دیگر انواع چای در کمتر تولید می‌شود و ازلحاظ قیمت نسبتاً گران‌تر تمام می شود. این نوع چای در کشورهای دیگر به غیر از چین، کمتر شناخته شده‌است، اگرچه این شناخت با عرضه چای سفید به شکل کیسه‌ای، و نیز چای سفید سرد و فوری، بیشتر شده‌است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر