10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 55096
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1522
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد دلفین ها

دانلود طرح جابر درمورد دلفین ها

0 1.5k
دانلود طرح جابر درمورد دلفین ها

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع دلفین ها را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر دلفین ها است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر دلفین ها را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع دلفین ها در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابردلفین ها

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

Description: 14.JPGنتیجه گیری

دلفین ها حیوانات باهوش و شادی هستند. آنان بسیار بازی گوش اند و این بازی گوشی ناشی از هوش بسیار بالای آن هاست، این حیوانات سال های سال است که نظر محققان را به خود جلب کرده اند و تا به حال اطلاعات جالبی در مورد آن ها کشف شده است. دنیای آرام آب‌ها با سکوت حاکم بر آن، انسان را به ژرفای زندگی و هماهنگی شگفت‌انگیز آن می‌برد. زیبائی، آرامش و سکوت دنیای زیر آب همراه با جانوران آن، سال‌های درازی است که نظر انسان را به خود جلب کرده و او همواره در جستجوی راهی برای نفوذ به این دنیای اسرارآمیز و آگاهی از نحوهٔ زندگی آبزیان است. یکی از این جانوران جالب شگفت‌انگیز، دلفین‌ها هستند. دیر زمانی است که دلفین‌ها حس کنجکاوی انسان‌ها را سخت متوجه خود کرده‌اند. ما شیفتهٔ ظرافت‌، هوش و بازیگوشی آنها هستیم. حرکت‌های دلپذیر و زیبا، صدای شیرین و سیستم‌های اجتماعی و پیچیدهٔ آنها، همیشه برای انسان‌ها جالب و مجذوب‌کننده بوده و شنا کردن با دلفین‌ها یکی از شانس‌های زندگی امروزی به‌شمار می‌رود. اگر روز دلفین‌ها را به سه قسمت تقسیم کنیم، یک‌سوم آن را به خواب و استراحت،یک‌سوم دیگر را به خوردن و یک‌سوم باقی‌مانده را به بازی‌گوشی و انتخاب جفت می‌‌گذرانند. دلفین‌ها اغلب با هدایت یک سرگروه، به‌صورت گروهی زندگی می‌کنند و زندگی اجتماعی دلفین‌ها همانند انسان‌ها است. به‌طوری‌که اگر آنها را از یکدیگر جدا کنیم، رنج می‌برند و دچار افسردگی می‌شوند و حتی ممکن است منجر به مرگ آنها شود.صداها را برای آشنائی با یکدیگر در زمان جفت‌گیری نیز استفاده می‌کنند. اندازهٔ مغز دلفین‌ها قابل مقایسه با مغز انسان‌ها است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر