10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54925
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 1461

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد الکتریسته

دانلود طرح جابر درمورد الکتریسته

0 1.5k
دانلود طرح جابر درمورد الکتریسته

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع الکتریسته را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر الکتریسته است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر الکتریسته را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع الکتریسته در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرالکتریسته

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

منشا الکتریسته :
طبق نظریه الکترونی اتم ، یک اتم از ذرات کوچکتری به نام های الکترون ، پروتون و نوترون تشکیل شده است.که الکترون ها دارای بار منفی و پروتون ها دارای بار مثبت و نوترو ها بدون بار هستند. تعداد الکترون ها و پروتون های یک اتم در حالت عادی برابر است. بنابراین ، اتم در حالت عادی از نظر بار الکتریکی خنثی است. در اثر تماس ، نزدیکی و یا برخورد اجسام بر همدیگر میان اجسام اندازه حرکت خطی مبادله می شود. در اثر تغییر اندازه حرکت نیرو هایی ایجاد می شود. چگونگی شکل گیری این نیرو ها به ساختار اتمی تشکیل دهنده اجسام برمی گردد. به عبارتی این نیروها منشا الکتریکی و مغناطیسی دارند. در اثر مالش اجسام برهمدیگر ، جسمی که در اتم های تشکیل دهنده خود اتمی از نوع دهنده الکترون داشته باشد، الکترون خود را به جسم دیگر که نسبت به آن خاصیت الکترونگاتیوی بیشتری دارد می دهد و مبادله الکترون بین اتم ها و در نهایت اجسام منجربه تولید الکتریسته می شود.

کاربرد های الکتریسته:


کابردهای الکتریسته یا نیروی برق بر کسی پوشیده نیست و به قوت می شود گفت که امروزه بدون آن نمی توان زندگی کرد. با این حال عمده ترین کاربردها یش عبارتنداز:

1-الکتریسیته در صنعت 2-الکتریسیته در لوازم برقی خانگی

3-الکتریسیته برای تولید انرژی نورانی 4-الکتریسیته برای تولید انرژی حرارتی

5-الکتریسیته در پزشکی  6-الکتریسیته در دندانپزشکی

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر