10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54895
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1642
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد گل

دانلود طرح جابر درمورد گل

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد گل

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع گل را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر گل است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر گل را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع گل در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرگل

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تعریف

گُل یا شکوفه ساختار زایشی در گیاهان گل‌دار یا نهان‌دانه استکارکرد زیست‌شناختی گل به هم رسانیدن یاخته زایشی نر (اسپرم) و یاخته زایشی ماده)تخم( است. این فرایند با گرده‌افشانی توسط حشرات آغاز و پس از لقاح به تشکیل دانه می‌انجامد. گل‌ها برای روحیه انسان بسیار مؤثر هستند.گل را می‌توان جوانه‌ای تصور کرد که برای تولیدمثل گیاه مادر تغییر شکل یافته‌است. در جریان تبدیل برگ به گل، برگ از نظر شکل و رنگ دستخوش تغییرات فراوانی می‌شود. این برگ‌های تغییرشکل‌یافته را قسمت‌های گل می‌نامند.[۱]گل‌ها می‌توانند پیوند دو نژاد را آسان کنند (تلفیق اسپرم و تخم گل‌های مختلف در یک گونه) یا درون گونه خود افزایش یابند (تلفیق اسپرم و تخم در همان گونه). بعضی از گل‌ها بدون لقاح، دیاسپور تولید می‌کنند .

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر