10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54886
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 1597
  • تعداد فروش: 11

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد نوشابه

دانلود طرح جابر درمورد نوشابه

0 1.6k
دانلود طرح جابر درمورد نوشابه

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع نوشابه را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر نوشابه است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر نوشابه را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع نوشابه در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرنوشابه

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای:

پلاک دندان یا پلاک باکتریایی، لایه ای چسبیده به سطوح مختلف دهان از جمله لثه ها و دندان ها است که باکتری های موجود در این لایه از مواد قندی تغذیه می شوند و این درحالیست که نوشابه میزان فراوانی قند دارد که می تواند به رشد و تکثیر این پلاک ها کمک کند. هنگامی که باکتری های موجود در دهان در تماس با نوشابه قرار می گیرند، با سوخت و ساز قند، اسیدهایی تولید می کنند که این اسیدها حداقل در مدت ۲۰ دقیقه به ساختار و مینای دندان حمله می کند. با نوشیدن یک جرعه از نوشابه این حمله تا ۲۰ دقیقه شروع خواهد شد. کودکان و نوجوانان در برابر خرابی و پوسیدگی دندان ناشی از مصرف نوشابه بسیار آسیب پذیرند، زیرا مینای دندان آنها طور کامل رشد نیافته است.

 

اسیدهای نوشابه

بسیاری از نوشابه ها حاوی فسفریک اسید و سیتریک اسید است که هر دو به دندان آسیب می زنند. اسیدها باعث نرمی دندان و خطر کرم خوردگی و پوسیدگی دندان می شوند. اگرچه نوشابه های رژیمی مشکلات ناشی از تماس دندان ها با اثرات مخرب قند را حل کرده است اما نوشابه های رژیمی همچنان اسیدی بوده و انتخابی خوبی محسوب نمی شود. براساس مجله دندانپزشکی عمومی امریکا، آسیب وارده به ساختار دندان ناشی از مصرف زیاد نوشابه های رژیمی مشابه آسیبی است که با مصرف زیاد دارو پدید می آید.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر