10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54847
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 1811
  • تعداد فروش: 26

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد زنبور عسل

دانلود طرح جابر درمورد زنبور عسل

0 1.8k
دانلود طرح جابر درمورد زنبور عسل

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابر با موضوع زنبور عسل را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر زنبور عسل است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر زنبور عسل را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع زنبور عسل در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرزنبور عسل

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

تحقیق زمینه ای :

زنبور جانوری متعلق به دسته حشرات است. در جهان حدود ۲۰٬۰۰۰ گونه زنبور وجود دارد. زنبورها گرده گلها را جمع‌آوری می‌کنند. این حشره را در همه جای دنیا بجز قطب جنوب می‌توان یافت .به نظر می‌آید که عمل گردافشانی بسیار پیش‌تر از اینکه توسط زنبورهاانجام شودزنبورها به عنوان عامل گرده‌افشانی، از لحاظ رفتار و خصوصیات ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند. زنبورها برای گرده‌افشانی نسبت به حشراتی دیگر مانند پروانه‌ها، سوسک‌ها و ... به طور کلی مناسب تر هستند.

زندگی زنبورها:

برخی از زنبورها زندگی اجتماعی دارند. این به آن معنی است که آنها در گروه‌های سازمان یافته زندگی میکنند. زنبور عسل گونه‌ای از زنبورها است که زندگی اجتماعی دارد. زنبورهای عسل در محلی بنام کندو زندگی میکنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر