7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54473
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1586

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله درمورد ارزیابی كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الكترونیكی

دانلود مقاله درمورد ارزیابی كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الكترونیكی

0 1.6k
دانلود مقاله درمورد ارزیابی كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الكترونیكی

با دانلود مقاله در مورد ارزیابی كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الكترونیكی در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله ارزیابی كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الكترونیكی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله ارزیابی كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الكترونیكی ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:مقاله در مورد ارزیابی كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در نظام یادگیری الكترونیكی

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

چكیده

امروزه، اجرا و توسعة برنامه های كیفی و بادوام یادگیری الكترونیكی، مستلزم ارائه خدماتپشتیبانی مطلوب به دانشجویان، به عنوان ذینفعان اصلی نظام های یادگیری الكترونیكی است. با توجه به این ضرورت، هدف مقالة حاضر، بررسی كیفیت خدمات پشتیبانی ارائه شده به دانشجویان در مركز آموزش های الكترونیكی دانشگاه تهران است. این مقاله، چارچوب مفهومی جدیدیرا برای ارزیابی كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویانِ در نظام یادگیری الكترونیكی ارائه می كند. چارچوب مفهومی پژوهش، كیفیت خدمات آموزشی، كیفیت خدمات اداری، كیفیت خدمات كتابخانه ای، كیفیت خدمات رسانه ای، كیفیت خدمات فنی و كیفیت خدمات مشاوره ای را به عنوان شاخص های اصلی خدمات پشتیبانی دانشجویان درنظامهای یادگیری الكترونیكی مورد ارزیابی قرارمیدهد. مقاله با بكارگیری این چارچوب مفهومی، تحلیل مناسبی از وضعیت خدمات پشتیبانی ارائه شده به دانشجویان در مركز آموزش های الكترونیكی تهران ارائه می كند. شایان ذكر است كه مقاله، همچنین حاوی پیشنهاداتی برای بهبود كیفیت خدمات پشتیبانی دانشجویان در مركزآموزشهای الكترونیكی دانشگاه تهران  است.

واژگان كلیدی : آموزش عالی، یادگیری الكترونیكی، كیفیت خدمات پشتیبانی، دانشجو

1 - مقدمه

توسعة فنّاوری اطلاعات[1] و كاربرد آن، اثرات عمیقی بر جنبه های مختلف زندگی بشر، از جمله آموزش[2] داشته است. آموزش عالی[3] به عنوان یكی ازمهمترین نظام های اجتماعی و دانشگاه ها به دلیل نقش مهمی كه در تولید و اشاعة دانش دارند، ا ز حوزه هایی هستند كه به شدت تحت تأثیر فنّاوری اطلاعات  قرار گرفته اند. امروزه دگرگونی های شگرف آموزش عالی و حركت آن به سوی همگانی شدن، دیدگاه جدیدی در توسعة آموزش عالی پدید آورده است و یادگیری الكترونیكی[4] بعنوان بارزترین كاربرد فنّاوری اطلاعات، وجهی جدید به منشور آموزش عالی افزوده است. یادگیری الكترونیكی یكی ازپدیده‌های جهان نوین است كه در عصر اطلاعات و در جامعة مبتنی بر دانش پا به عرصة وجود گذاشته است و در پیشینه كوتاه مدت خود از رشد و گسترش قابل ملاحظه ای برخوردار بوده است. یادگیری الكترونیكی از دیدگاه فلسفی مبتنی بر پارادایم سازاگرایی[5] است و به اعتقاد برخی از متخصصان، مهمترین فنّاوری است كه می تواند رویكردهای جدید آموزش و یادگیری را مورد حمایت قرار دهد [1].

نتایج بدست آمده از پژوهش های مختلف، نشان می دهد كه در حال حاضر سه عامل مهم بر نظام آموزش عالی كشورهای مختلف تأثیر گذار است : اول “پیشرفت فنّاوری” كه باعثشكلگیری شیوه های نوین آموزشی شده است، دوم “افزایش تقاضا برای آموزش” و سوم “تغییر الگوهای آموزشی” از شیوه های سنتی به شیوه های تعاملی و یادگیرنده محور. در حقیقت بایستی اذعان كرد كه این عوامل باعث افزایش اشتیاق و نیاز به اجرای نظام یادگیری الكترونیكی دردانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شده است، به نحوی كه امروزه یادگیری الكترونیكی در كشورهای مختلف، از رشد بسیار چشمگیری برخوردار بوده است [2].



[1] Information Technology (IT)

[2] Education

[3] Higher Education

[4] E-learning

[5] Constructivism

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر