7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54333
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1511
  • تعداد فروش: 19

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد حسابداري

دانلود تحقیق درمورد حسابداري

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد حسابداري

با دانلود تحقیق در مورد حسابداري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق حسابداري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق حسابداري ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد حسابداري

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:39 صفحه

قسمتی از فایل:

تعريف و شناسايي شغل

حسابداري عبارتست از فن طبقه بندي ، ثبت ، خلاصه، و تجزيه و تحليل ارقام درآمد و هزينه منطبق با نيازهاي موسسه. به عبارت ديگر، حسابداري عبارت است از ثبت، طبقه بندي و خلاصه كردن حسابها و اسناد مالي.

 

نمونه وظايف و مسئوليتهاي شغلي

تنظيم سند براي هر يك از فعاليتهاي موسسه، طبقه بندي حسابها و ثبت آنها در دفاتر كل و روزنامه ، و تهيه ترازنامه و بيلان در پايان هر دوره مالي از جمله وظايف مربوط به اين شغل است.

 

خصوصيات جسماني و توانايي ذهني

 لازم براي احراز شغل

حسابدار بايد برخوردار از سلامت كامل رواني ، داراي قدرت تشخيص در حد بالا، و با حوصله باشد تا بتواند موارد مبهم در امور حسابرسي و حسابداري را سريع بفهمد. كساني كه بجز از ناحيه چشم و دست نقص عضو دارند گرچه مي توانند در اين شغل مشغول شوند. ولي سرعت لازم را نخواهند داشت.

 

مدارك تحصيلي و دوره هاي آموزشي

لازم براي احراز شغل

دارندگان ديپلم متوسطه، در صورت قبولي در كنكور سراسري ، مي توانند در اين رشته در سطوح فوق ديپلم، ليسانس و حتي دكترا ادامه تحصيل دهند.

 

 

مدت دوره اموزش ، محل آن

و هزينه هاي احتمالي

مدت دوره آموزش تا مرحله فوق ديپلم 2 سال، ليسانس 4 سال، و فوق ليسانس 6 سال مي باشد. محل تحصيل دانشكده هاي علوم اداري دانشگاههاست. چنانچه دانشجويي تعهد خدمت سپرده باشد، از تحصيل رايگان و كمك هزينه تحصيلي استفاده مي كند.

 

 

شرايط محيط كار، محل استخدام و وسايل كار

 

محيط ساكت و آرام، مناسبترين محل براي كار دقيق حسابداري است. ضمناً نور، دما، و روشنايي مناسب و كافي در بهتر انجام شدن كارها بي تاثير نيست. محلهاي احتمالي استخدام وزارت دارايي، بانكها، ساير سازمانهاي دولتي و خصوصي است. از جمله وسايل لازم براي كار حسابداري عبارتند از خودكار، مداد، مدادپاك كن، مدادتراش، خط كش، ماشين دوخت، و وسايل تخصصي مانند ماشين حساب، ماشين پرفراژ چك، ماشين شماره زني و كامپيوتر.

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر