7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54064
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1656

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بررسي تنگناها و مشكلات اكوتوريسم در شهرستان دنا

دانلود تحقیق درمورد بررسي تنگناها و مشكلات اكوتوريسم در شهرستان دنا

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد بررسي تنگناها و مشكلات اكوتوريسم در شهرستان دنا

با دانلود تحقیق در مورد بررسي تنگناها و مشكلات اكوتوريسم در شهرستان دنا در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بررسي تنگناها و مشكلات اكوتوريسم در شهرستان دنا را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بررسي تنگناها و مشكلات اكوتوريسم در شهرستان دنا ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد بررسي تنگناها و مشكلات اكوتوريسم در شهرستان دنا

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:26 صفحه

قسمتی از فایل:

چکیده :

امروزه صنعت  گردشگری یکی از بزرگترین و متنوع ترین صنعت در دنیا محسوب می گردد و توسعه این صنعت به ویژه در کشورهائی که به دنبال دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار می باشند ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و در ایجاد فرصت های شغلی مولد ، مبتنی بر پتانسیل های موجود ، ایجاد عدالت اجتماعی ، افزایش سطح رفاه و استانداردهای زندگی و حفظ تعادل اکولوژیک و منابع طبیعی ، توانائیهای زیادی دارد . در این میان اکوتوریسم به عنوان شاخه ای جدید از صنعت توریسم ، فرصتهای بی نظیری را برای توسعه انواع گردشگری فراهم آورده است . بسیاری از انواع گردشگری به نوعی با اکوتوریسم ارتباط دارد و اکوتوریسم دارای فرصتهای بی شماری برای جوامع محروم محسوب گردیده و از نوع گردشگری پایدار و ترکیبی به حساب می آید . شهرستان دنا به مرکزیت شهرسی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل دارا بودن امکانات و توان های بالقوه طبیعی (اکوتوریستی)و چشم اندازهای طبیعی مانند غارها ، آبشارها ، چشمه ها ، تنگه ها ، مناطق حفاظت شده و زیستگاه های حیات وحش از اهمیت فوق العاده ای در جهت سرمایه گذاری در حوزه اکوتوریسم برخوردار می باشد . شیوه کار در این پژوهش  توصیفی ،موردی می باشد و در این تحقیق سعی شده است با استفاده از مطالعات موردی موجود در شهر سی سخت ، مطالعه تقریبا" کامل از وضعیت جاذبه های گردشگری آن صورت پذیرد که بیشتر به شناسائی راهکار های   توسعه صنعت گردشگری ، تنگناها و مشکلات  این صنعت پرداخته شود .

واژگان کلیدی : تنگناها ،اكوتوريسم ،شهرستان دنا ،توسعه پايدار

1-    عضو هیئت علمی و مدیر گروه جغرافیا دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد .

2-    دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد.

 

 

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر