7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 53935
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1312

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد رمز شكني

دانلود تحقیق درمورد رمز شكني

0 1.3k
دانلود تحقیق درمورد رمز شكني

با دانلود تحقیق در مورد رمز شكني در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق رمز شكني را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق رمز شكني ادامه مطالب را بخوانید.

 

نام فایل:تحقیق در مورد رمز شكني

فرمت فایل: word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:23 صفحه

قسمتی از فایل:

كلمه cryptography(رمز نگاري)برگرفته از لغات يوناني به معناي(محرمانه نوشتن متون)است. از آنجا كه بشر هميشه چيزهايي براي مخفي كردن داشته است. رمز نگاري براي مخفي كردن اطاعات قدمتي برابرعمربشر دارد.از پيغام رساندن با دود تا رمز نگاري سزاري، رمزهاي جايگشتي و روش هاي متنوع ديگر. رمز نگاري علم كدها و رمزهاست. يك هنر قديمي‌است و براي قرن ها به منظور محافظت از پيغام هايي كه بين فرماندهان، جاسوسان، عشاق و ديگران رد و بدل شده استفاده شده است. هنگامي‌كه با امنيت داده ها سرو كار داريم، نياز به اثبات هويت فرستنده و گيرنده پيغام داريم و در ضمن بايد از عدم تغيير محتواي پيغام مطمئن شويم. اين سه موضوع يعني، محرمانگي، تصديق هويت و جامعيت در قلب امنيت ارتباطات داده هاي مدرن قرار دارند و مي‌توانند از رمز نگاري استفاده كنند اغلب اين مسئله بايد تضمين شود كه يك پيغام فقط مي‌تواند توسط كساني خواننده شود كه پيغام براي آنها ارسال شده است و ديگران اين اجاره را ندارند، روشي كه تامين كننده اين مسئله باشد (رمز نگاري) نام دارد، رمز نگاري هنر نوشتن به صورت رمز است به طوريكه هيچكس به غير از دريافت كننده مورد نظر نتواند محتواي پيغام را بخواند.

متخصصين رمز نگاري بين (رمز) (cipher) و (كد) (code) تمايز قائل مي‌شوند(رمز) عبارت است از تبديل كاراكتر به كاراكتر يا بيت به بيت بدون آنكه محتويان زبان شناختي آن پيام توجه شود. در طرف مقابل (كد) تبديلي است كه كلمه اي را با يك كلمه يا علامت (سمبو) ديگر جايگزين مي‌كند. امروه از كدها استفاده چنداني نمي‌شود اگر چه استفاده از آن بيشينه طولاني دارد موفق ترين كد هايي كه تا كنون ابداع شده اند توسط ارتش ايالات متحده و در خلال جنگ چهاني دوم در اقيانوس به كار گرفته شد.

از ديدگاه تارخي 4 گروه از مردم در شكل گيري هنر رمز نگاري دخيل بوده اند. (نظاميان)، (هيئت هاي سياسي)، خاطره نويسان/ واقعه نگاران) و (عشاق) از بين اينها نظاميان نقش بسيار مهم تري دارند. سابقا در موسسات نظامي‌پيام هايي را كه بايد رمز شد به يك كارند يا منشي حقوق بگير تحويل مي‌شد تا آنها را رمز و ارسال كند حجم عظيم پيام هايي كه در طول يك روز بايد ارسال مي‌شد مانع از آن بود كه اين كار بر عهده معدود متخصصين خبره حاضر در يك موسه گذاشت. تا زمان ابداع كامپيوترها، در عرصه جنگ واقعي و با تجهيزات اندك بزرگترين نقطه ضعف استراتژي رمز نگاري آن بود كه: همه چيز به توانايي و سرعت عمل كارمندان رمز نگار پيام، وابسته مي‌شد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر