3,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 5368
  • فرمت فایل دانلودی : .zip
  • تعداد مشاهده : 3495
  • تعداد صفحات : 13
  • تعداد فروش: 4

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود مقاله دزدی و حل مشکل و بررسی علل در دانش آموز

مقاله دزدی و حل مشکل و بررسی علل در دانش آموز

0 3.5k
دانلود مقاله دزدی و حل مشکل و بررسی علل در دانش آموز
نام فایل:دزدی و حل مشکل و بررسی علل در دانش آموز

تعدادصفحات:13
فرمت فایل:PDF


مقدمه
سال گذشته در دبستان ..... مدرسه پسرانه است، در پایه .... با مشکلی مواجه بودم. وسایل دانش آموزان به طور مرموزی ناپدید می شد. ابتدا وسایلی مانند ماژیك، پول، پاک کن، چسب مایع، کاردستی ها و بعضی برگه آزمون های دانش آموزان، کتابچه های معلم و بعدها مدال ورزشی یکی از دانش آموزان که در مسابقات فوتبال مدرسه موفق به کسب آن شده بود و... .
از همان ابتدا فکر من مشغول بود که دانش آموز یا دانش آموزان خاطی را شناسایی کرده و آنها را متنبه کنم، هر چه قدر پی گیر بودم نتوانستم آن دانش آموز را شناسایی فرزند من چرا و به چه « : کنم تا این که یك روز یکی از اولیا به من مراجعه کرد و گفت که به جز یك بار « : با تعجب به او گفتم »؟ دلیلی این قدر مورد تشویق قرار می گیرد تشویق، دیگر جایزه ای به او داده نشده است و اگر ممکن است، وسایل مورد نظر را به پس از انجام این کار، با تعجب دیدم که همه وسایل گمشده در کلاس را ». مدرسه بیاورد آن دانش آموز به عنوان جایزه به خانه برده است و چون مادرش مدام او را تحت نظر داشته متوجه این کار او شده است.
چیزی که من را به حیرت واداشت این بود که این دانش آموز مورد اعتماد من و عوامل اجرایی مدرسه و در سمت انتظامات این کارها را کرده و حتی وسایلی مانند ماشین حساب و شطرنج ... را نیز از سایر کلاس ها برداشته است. این قضیه مرا برآن داشت تا ببینم چگونه می توانم به این دانش آموز کمك کنم تا این رفتار زشت را ترک کند.

3,000 تومان