7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 52128
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1847

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مقدمه كوتاهي بر موشك

دانلود تحقیق درمورد مقدمه كوتاهي بر موشك

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد مقدمه كوتاهي بر موشك

با دانلود تحقیق در مورد مقدمه كوتاهي بر موشك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مقدمه كوتاهي بر موشك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مقدمه كوتاهي بر موشك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مقدمه كوتاهي بر موشك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:20 صفحه

قسمتی از فایل:

هر وسيله پرنده از يك نيروي جلوبرنده براي غلبه بر نيروهائي كه طبيعت به آن وارد مي كند و همچنين پيشروي استفاده مي كند. در وسايل پرنده اين نيروي جلوبرنده توسط انواع موتورهاي توربوجت، توربوفن، توربوپراپ، توربوشافت، رم جت، اسكرم جت و موتورهاي راكت سوخت جامد و سوخت مايع به دست مي آيد. انواع موتورهاي ياد شده از يك ماده سوختني و يك اكسيدكننده براي ايجاد نيروي جلوبرنده استفاده مي كنند كه در هواپيما ها و هليكوپتر ها وسيله پرنده ماده سوختني را با خود حمل مي كند و از هواي محيط به عنوان اكسيد كننده استفاده مي كند. ولي موشكها وسايل پرنده اي هستند كه علاوه بر مواد سوختني اكسيد كننده ها را نيز با خود حمل مي كنند. با اين تفسير موشكها در محيطهائي كه هوا وجود ندارند نيز قابل استفاده هستند مانند خارج از جو زمين و يا در زير آب. اكثريت موشكها از موتورهاي راكت سوخت جامد و يا سوخت مايع براي ايجاد نيروي جلوبرنده استفاده مي كنند ولي در برخي موارد از موتورهاي توربوجت و رم جت و اسكرم جت نيز در موشكها استفاده مي شود.

 

در صورتي كه مباحث مربوط به راكت و موتور راكت را به عنوان دو بحث جداگانه در نظر بگيريم مي توان دو تعريف جداگانه براي آنها در نظر گرفت. راكتها وسايل پرنده اي هستند كه در ابتدا به سوي يك هدف نشانه روي مي گردند و پس از شليك هيچ گونه كنترلي بر روي آنها وجود ندارد. در صورتي كه موتور راكت فقط يك سيستم جلوبرنده است. در قياس راكت با موشك توجه به اين نكته ضروري است كه موشكها در تمامي و يا قسمتي از مسير حركت خود به صورتهاي مختلف قابل كنترل هستند. بنابراين سه عنوان راكت و موشك و موتور راكت داراي معاني و مفاهيم مستقلي هستند.

 

انواع موشكها

 

موشكها را در يك دسته بندي كلي مي توان به سه دسته كلي تقسيم بندي نمود.

موشكهاي ماهواره بر

موشكهاي تحقيقاتي

موشكهاي جنگي

 

موشكهاي حمل كننده ماهواره براي حمل ماهواره و محموله هاي فضائي و قرار دادن آنها در مدارات مختلف به كار مي روند.

 

موشكهاي تحقيقاتي براي انجام ماموريت هاي تحقيقاتي مانند هواشناسي يا زمين شناسي كاربرد دارند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر