10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 52077
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1526

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فناوري اطلاعات

دانلود تحقیق درمورد فناوري اطلاعات

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد فناوري اطلاعات

با دانلود تحقیق در مورد فناوري اطلاعات در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فناوري اطلاعات را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فناوري اطلاعات ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فناوري اطلاعات

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:89 صفحه

قسمتی از فایل:

واژه‌نامة آكسفورد در برابر واژة انقلاب مي‌نويسد: يك دگرگوني كامل، واژگوني اوضاع (مانند نمونة) انقلاب صنعتي، ترديدي نيست كه انقلاب صنعتي اثرات عميقي روي انسان، خانوادة‌ او، و محيط كار، لباس، غذا، و حتي نحوة تولد و مرگ او به جاي گذاشته است. اثرات اجتماعي كامپيوترها كمتر از اثرات انقلاب صنعتي نبوده است.

اگر «مارشال مك لوهان»‌ امروز زنده بود، حتماً‌ مي‌گفت: بله، اين همان دهكده‌اي است كه مي‌گفتيم، دهكدة ‌جهاني. كامپيوتر، ‌اينترنت، ماهواره، شبكه‌هاي كامپيوتري، و تلفن همراه و فناوريهاي مانند آنها دهكدة‌ جهاني را عملاً ‌به وجود آورده‌اند. ساكنان هر خانه‌اي كه اين فناوريها را در اختيار داشته باشند كه در حال حاضر بسياري از خانه‌ها (همين خانه‌هاي خودمان در ايران) آنها را در اختيار دارند ‌در اين دهكده زندگي مي‌كنند و از كوچكترين خبر در دوردست‌ترين نقاط دنيا بلافاصله آگاه مي‌شوند اگر خبر را يك رويداد شگفت‌انگيز بدانيم.

بسياري از شركتها و مؤسسات كشور عزيزمان ايران هم وارد اين دهكده شده‌اند. به عنوان نمونه، به نحوة ابلاغ دعوتنامة‌ يكي از كارخانجات خودروسازي كشور به يك مشتري ـ‌ كه خودرويي را پيش خريد كرده است توجه كنيد:

مشتري از طريق پايگاه وب و شماره‌اي كه به او داده‌اند مي‌تواند دريابد كه قرارداد او در چه مرحله‌اي است. هر وضعيت جديدي در قرارداد، مثلاً‌ خبر ارسال دعوتنامه،‌ در شبكه كامپيوتري شركت ثبت مي‌شود. خودروساز بلافاصله پس از ارسال دعوتنامه، خبر ارسال آن را در پايگاه وب خود قرار مي‌دهد. مشتري همواره مي‌تواند با مراجعه به پايگاه وب خودروساز از وضعيت قرارداد خود آگاه شود.

خودروساز دو بار از طريق SMS به مشتري خود ارسال دعوتنامه به نمايندگي را ابلاغ مي‌كند.

نمايندگي از طريق تلفن رسيدن دعوتنامه را به مشتري اطلاع مي‌دهد.

گويي مشتري در كارخانه حضور دارد و متوجه اتفاقاتي كه در مورد قرارداد او رخ مي‌دهد مي‌شود. بله آنها در يك دهكده زندگي مي‌كنند.

بديهي است كه اين شركت خودروسازي كار فوق‌العاده‌اي انجام نداده است و صرفاً ‌از فناوريهاي اطلاعات ـ ‌كه در حال حاضر بهره‌گيري از آنها كم هزينه است ـ ‌براي مشتري مداري (يكي از شعارهاي همان شركت)‌ استفاده كرده است.

شبكه‌هاي كامپيوتري و اداره‌ مالياتي

سه سال از بررسي يك اعتراض در «ادارة‌ امور مالياتي شمال تهران گذشته است. ماليات‌دهنده به طور اتفاقي براي پيگيري پرونده به ادارة ‌امور مالياتي شمال تهران تلفن مي‌زند و متوجه مي‌شود كه برگة‌ رأي صادر شده است و ادعا مي‌شود كه دوبار (به فاصلة ‌15 روز) ‌براي ابلاغ مراجعه شده است و كسي در محل ابلاغ حضور نداشته است.

(در صورت عدم حضور مؤدي، اين برگه بايد الصاق مي‌شد) ‌مهلت 30 روزة‌ اعتراض بعدي رو به پايان است.

ماليات‌دهنده كه سالها انواع قبضهاي آب و برق و گاز و تلفن را دريافت كرده است و به ندرت با گم شدن آنها برخورد كرده است به اداره ‌مالياتي مراجعه مي‌كند و مسئله را با رئيس اداره در ميان مي‌گذارد؛ پاسخ او اين بود «برويد شكايت كنيد» اين پاسخ شايد ده سال قبل يا صد سال قبل پاسخ درستي بود، ول در عصر اطلاعات و در دهكدة ‌جهاني پذيرفتني نيست. اتفاقاً‌ يك هدف فناوريهاي اطلاعات آن است كه ديگر مردم به دليل چنين موضوعاتي به دادگاه مراجعه نكنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر