9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 52041
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1575

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد شهر الکترونیک

دانلود تحقیق درمورد شهر الکترونیک

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد شهر الکترونیک

با دانلود تحقیق در مورد شهر الکترونیک در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق شهر الکترونیک را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق شهر الکترونیک ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد شهر الکترونیک

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:45 صفحه

قسمتی از فایل:

زمينه ايجاد شهر الكترونيك را مي توان در پنج مرحله پيدايش، ارتقاء، تعامل، تراكنش و يكپارچگي در نظر گرفت. بخشي از شهرهاي الكترونيك در كشورهاي در حال توسعه در مرحله پيدايش هستند بعضي در اين شهرها اقدامات نخستين براي ايجاد شهر الكترونيك در حال شكل گيري است. اقدامات مزبور با انجام مطالعات راهبردي و تدوين برنامه هاي جامع توسعه شهر الكترونيك و اطلاع رساني عمومي آغاز مي شوند و به مرور بايد زيرساختار فناوري ارتباطات و اطلاعات شهر توسعه يابد.

در مرحله ارتقاء شهرها اقدامات نخستين را پشت سر مي گذرانند و خود را توسعه مي دهند، بهبود وضعيت وب سايتها، ارائه خدمات ابتدايي برروي وب سايتها، توسعه زيرساختار و آموزش كاركنان از اقدامات اساسي اين مرحله مي باشد. تعدادي از شهرها و شهرداري هاي جهان در اين مرحله از توسعه قرار دارند.

در مرحله تعامل وب سايتها امكان برقراري ارتباطات دوطرفه برقرار مي گردد و شهروندان به راحتي مي توانند با ادارات شهري و مسوولين شهر ارتباط برقرار كنند. طي اين مرحله معمولاً برخي از خدمات شهري نيز از طريق اينترنت ارائه مي گردد كه از جمله اين خدمات مي توان از بانك اطلاعات شهري نام برد.

در مرحله تراكنش، انواع پرداختها و انتقالات پولي از طريق اينترنت امكان پذير مي شوند و هيچ محدوديتي در اين مرحله در امر دريافت و پرداخت وجود نخواهد داشت. كارت هاي اعتباري، كارت هاي خريد اينترنتي و ديگر گونه هاي پرداخت الكترونيكي جاي تبادلات فيزيكي پول را مي گيرند. شهرهاي برتر الكترونيك در دنيا همچون برلبني و بوستون در اين مرحله قرار دارند.

در مرحله يكپارچگي، اغلب خدمات شهري مورد نياز مردم توسط وب سايتها قابل ارائه هستند و شهرواندان مي توانند با استفاده از اينترنت به آنها دسترسي داشته باشند. اين حالت زمينه ساز برپايي اداره الكترونيكي شهر مي باشد.

ايجاد سازمانها و ادارات مجازي و سيستم كار از راه دور Teleworking از برنامه هاي آينده شهرهاي الكترونيك است. با دنبال كردن اين برنامه ها مراجعه مردم به ادارات دولتي به حداقل مي رسد و كارمندان نيز مي توانند در هر مكاني وظايف خود را انجام دهند. ارايه متد و روشي براي زندگي الكترونيك در خور جامعه اطلاعاتي نيز از ديگر برنامه هاي شهرهاي الكترونيك در جهان است. سبك زندگي در جامعه اطلاعاتي تضادها و ناهنجاري هاي خاص را بدنبال خواهد داشت.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر