6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51918
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1414

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برنامه‌ريزي توليد و مونتاژ در شركت هپكو

دانلود تحقیق درمورد برنامه‌ريزي توليد و مونتاژ در شركت هپكو

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد برنامه‌ريزي توليد و مونتاژ در شركت هپكو

با دانلود تحقیق در مورد برنامه‌ريزي توليد و مونتاژ در شركت هپكو در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برنامه‌ريزي توليد و مونتاژ در شركت هپكو را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برنامه‌ريزي توليد و مونتاژ در شركت هپكو ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برنامه‌ريزي توليد و مونتاژ در شركت هپكو

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:12 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

در دنيايي زندگي مي‌كنيم كه روز به روز ازبعاد مختلف در حال تغيير و تحول و پيشرفت است، مي‌توان گفت كه كشورهايي كه به پيشرفتهايي نايل آمده‌اند مديون برنامه‌ريزي درست مي‌باشند، چون با برنامه‌ريزي صحيح است كه مي‌توان به بهره‌‌وري دست يافت.

هم از برنامه‌ريزي صحبت مي‌كنند، در حاليكه نكات مثبت استفاده از يك سيستم مدون و جامه برنامه‌ريزي بر كسي پوشيده نيست، ليكن با كاوش در متن ادبيات مديريت ايران امروز اين نكته مشخص مي‌گردد كه عليرغم تمامي تأكيدات مكرر مديران رده بالا و پايين جامعه و سازمانها روش علمي استفاده از برنامه‌ريزي در دسترس نمي‌باشد. اصولاً برنامه‌ريزي به صورت عيني و مملوس براي بسياري از افراد شناخته شده نيست و فقط تصويري ذهني از آن وجود دارد.

برخورد علمي و سيستماتيك با مسأله برنامه‌ريزي در زمينه پياده‌كردن يك برنامه يا پروژه سازمان داده شده و يا بازنگري برنامه موجود مي‌تواند باعث صرفه‌جويي ميليونها و حتي ميلياردها تومان شود. از طرفي امروزه بحث پيوستن به سازمان تجارت جهاني مطرح مي‌باشد و كشورهايي كه عضو سازمان تجارت جهاني نييستند به مرور زمان و ظرف مدت 5 سال آينده از چرخه تجارت بين‌المللي حذف مي‌شوند.

شرط عضويت در سازمان تجارت جهاني سوبسيد از اقتصاد داخلي مي‌باشد. در وجهي كلان‌تر عضويت در سازمان تجارت جهاني سبب حاكميت اقتصاد بازار در عرضه اقتصاد خواهد شد. با اين اوصاف جاي تأمل است كه آيا شركتهاي ايراني از جمله شركت هپكو مي‌تواند در مقابل شركتهاي خارجي مثل  ولوو و ليبهر رقابت كند و محصول خود را در سطح جهاني عرضه كند. بنابراين يك عزم ملي لازم است تا بتوان روز به روز بر كيفيت محصولاتمان بيافزاييم و راه را براي پيوستن به سازمان تجارت جهاني باز كنيم.

تعريف موضوع:

موضوع اين تحقيق در رابطه با بررسي عوامل عدم تحقق برنامه توليد در شركت هپكو و راههاي بهبود آن مي‌باشد.

برنامه توليد كه پس از بررسي‌هاي تقاضاي فروش و نياز جامعه از طريق واحد فروش صورت مي‌گيرد، به واحد برنامه‌ريزي مونتاژ ارسال مي‌شود و پس از آن اين واحد برنامه توليد در دوره‌هاي چندماهه و يكساله تدوين مي‌كند. اين وظيفه مهم به عهده برنامه‌ريزي مونتاژ مي‌باشد كه بايد تطعات و اسناد را به موقع در اختيار خطوط مونتاژ قرار دهد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر