7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51861
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1811

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد چگونه يك وبلاگ بسازيم

دانلود تحقیق درمورد چگونه يك وبلاگ بسازيم

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد چگونه يك وبلاگ بسازيم

با دانلود تحقیق در مورد چگونه يك وبلاگ بسازيم در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق چگونه يك وبلاگ بسازيم را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق چگونه يك وبلاگ بسازيم ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد چگونه يك وبلاگ بسازيم

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

چگونه يك وبلاگ بسازيم :

روش هاي متعددي براي ساخت وبلاگ وجود دارد. ما ميتوانيم براي ايجاد وبلاگ از خدمات مجاني سايت هاي سرويس دهنده وبلاگ استفاده كنيم و يا فضا و دامين براي خود خريداري كرده و اين كار را روي سايت اختصاصي خود انجام دهيم. ابتدا از سرويس هاي رايگان شروع مي كنيم. معروفترين اين سرويسها بلاگر (http://www.blogger.com ) و پرشين بلاگ (http://www.persianblog.com ) مي باشند. البته سرويسهاي مجاني ديگري نيز در اينترنت وجود دارد. مثل http://www.blogsky.com . ولي دو سرويس فوق الذكر از بقيه آسان تر و پر طرفدارتر هستند. ابتدا سرويس سايت blogger را بررسي مي كنيم. اين سايت سرويس وبلاگ را به دو صورت در اختيار ما قرار مي دهد. سرويس مجاني (كه در اين حالت تبليغات سايت در بالاي وبلاگ ما نمايش داده مي شود)، و سرويس پولي يا blogger pro كه در اين سرويس تبليغي نمايش داده نمي شود و امكاناتي بيش از سرويس مجاني دارد. براي ثبت نام و استفاده از blogger قبلا راهنماهائي نوشته شده كه ما يكي از مفيدترين آنها يعني راهنماي ساخت وبلاگ حسين درخشان را اينجا عينا نقل مي كنيم:

- بوسيله مرورگر يا Browser اين نشانی را وارد کنید: http://www.blogger.com

- در قسمت Sign Up يک شناسه و رمز عبور برای خودتان تعيين کنيد و کليد Sign Up را بزنيد.

- مشخصات درخواست شده را وارد کنيد.

 

-اگر همه چيز درست انجام شده باشد، برميگرديد به صفحه اول بلاگر با اين تفاوت که سمت راست صفحه در قسمت آبی رنگ، عبارت "Your Blog" را مي بينيد که در آن دو گزينه هست. يکی برای ساختن بلاگ جديد يا Create a New blog و ديگری برای خارج شدن يا Sign Out.

- Create a New Blog را انتخاب کنيد.

 

ساختن يک بلاگ‌ خام :

- ساختن هر وبلاگ خام، چهار قدم دارد. اول باید عنوان و توضيح مربوطه را به زبان انگليسی وارد کنيد و مشخص کنيد که آيا ميخواهيد وبلاگتان در فهرست عمومی بلاگر قرار گيريد يا نه. Next را بزنيد. (همه اين مشخصات را بعداً ميتوانيد تغيير دهيد. نگران نباشيد)

- در قدم دوم بايد محل قرار گرفتن بلاگ را مشخص کنيد. بهتر است برای شروع، گزينه اول يعنی Host is at Blogspot را برگزينيد که بطور رايگان بلاگ شما را سايت BlogSpot قرار ميدهد. ولی اگر ميخواهيد در جای ديگری صفحاتتان را قرار دهيد بايد گزينه دوم يعنی FTP it to your own server را انتخاب کنيد که این راهنما فعلاً به این حالت نميپردازد. Next را بزنيد.

- در قدم سوم بايد نشانی يا URL بلاگتان را در سايت BlogSpot مشخص کنيد که ميتواند هر عبارت قبلاً انتخاب نشده ای باشد. بعد بايد مربع کوچک مقابل عبارت I Agree را تيک بزنيد. Next را بزنيد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر