6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51627
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1468

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تفريط

دانلود تحقیق درمورد تفريط

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تفريط

با دانلود تحقیق در مورد تفريط در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تفريط را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تفريط ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تفريط

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:16 صفحه

قسمتی از فایل:

تفريط

در زندگي فعلي براي هر امري ازامور اجتماعي كه براي افراد مختلف حق و يا حقوقي ايجاد مي‌گردد بايد بين آنها اعم از اشخاص حقيقي يا حقوقي قراردادي تنظيم شود و مشخصات طرفين و موضوع قرارداد و كليه شرايط و مسائل و جزئيات مربوط به حقوق و وظايف و تكاليف آنها به طور صريح و روشن درج گردد و به امضا برسد تا براي آنها در عمل مشكلاتي ايجاد ننمايد و موجب تضييع حقوق آنها نگردد.

براي اينكه بسياري از مسائل مهم حقوقي افراد جامعه در قانون مدني تحت عقود معين مثل: عقد بيع- عقد اجاره- عقد معاوضه- عقد مزارعه- عقد مضاربه- عقد جعاله- عقد شركت- عقد وديعه-  عقد عاريه- عقد قرض- عقد وكالت- عقد ضمان- عقد حواله- عقد كفالت- عقد صلح- عقد رهن و عقد هبه از ماده 338 تا ماده 807 مورد توجه قرار گرفته است و موضوع عقود و تعهدات از مسائل و مباحث حقوق مدني مي‌باشد چرا كه بر بيشتر روابط انفرادي و اجتماعي افراد جامعه حاكم مي‌باشد. علاوه بر قانون مدني در ساير قوانين نيز موضوع قرارداد تعهد توافق و تراضي مورد توجه قرار گرفته است كه همه الفاظ مزبور بر يك مفهوم كلي به عنوان قرارداد مبتني مي‌باشد.

براي اينكه براي ايجاد هر يك از عقود و تعهدات و قراردادها و توافقها حداقل دو اراده لازم مي‌باشد تا قراردادي ايجاد گردد بنابراين در كليه مسائل  وعناوين حقوقي قراردادها جايگاه خاص خود را دارد و در قانون كار هم كه عناصر مهم و اصلي و يا اركان آن عبارتند از كارگر و كارفرما حاكم بوده و مي‌باشد. به همين جهت فصل دوم قانون كار به قراردادهاي كار اختصاص يافته و در مبحث اول فصل مزبور تعريف قرارداد و شرايط اساسي انعقاد آن بيان شده است و از ماده 7 و 29 قانون كار به مشخصات خصوصيات جزئيات قراردادهاي كار اختصاص يافته است.

با ذكر اين مقدمه به نظر اين حقير كه سالها در زمينه مسائل كار در مراكز آموزش عالي و دانشگاه‌ها به
به تدريس اشتغال داشته و دارم و كتاب حقوق كار و قانون كار را نيز تدوين نموده‌ام چنين به نظر مي‌رسد كه در حال حاضر در مسائل كارگري و كارفرمائي هر جا قراردادي بين كارگران و كارفرمايان بسته مي‌شود بايد برابر نمونه و فرم تمام مسائل كلي و عمومي و جزئيات آن به طور دقيق درج گردد تا  حقوق طرفين قرارداد معلوم و محفوظ بوده و جاي هيچگونه ابهام و بحثي وجود نداشته باشد.

خوشبختانه در اين زمينه كتاب جامع قراردادهاي عمراني (ساختماني- راهسازي- تاسيساتي) كه به وسيله جناب آقاي مهندس عليرضا پوراسد در مهرماه سال 85 به چاپ رسيده است نمونه تمام قراردادها به طور كلي و جزئي تدوين و در دسترس همه علاقه‌مندان قرار گرفته است كه تقريبا كليه امور مربوط به ساختمان‌هاي مختلف را مورد توجه قرار داده است.

ليكن در چاپ جديد علاوه بر آن مسائل، امور و شرايط حاكم بر مناقصه‌ها، مزايده‌ها و شرايط صدور ضمانت‌نامه‌ها كه به وسيله اشخاص حقيقي و حقوقي تنظيم مي‌گردد و نيز قراردادهاي مربوط به پروژه‌هاي عظيم مربوط به كارفرمايان دولتي و قراردادهاي مربوط به بيع متقابل با ذكر امور كلي و جزئي آنها و قراردادهاي مربوط به روشهاي مختلف كليد در دست اعم از كامل يا نيمه كامل كه نيمه كليد در دست ناميده مي‌شود و غيره ... در متن كتاب به طور كلي و با شرايط جزئي و دقيق و تعهدات طرفين تبيين گرديده است كه همه مسائل و امور در اين مختصر نمي‌گنجد اما در متن كتاب با درايت و حوصله كامل درج گرديده كه براي همه كساني كه به نحوي در اين زمينه دست اندر كار مي‌باشند دانستن آن مقيد و بلكه لازم و ضروري مي‌باشد. به اين جهت اين حقير در حد توان فكري خود به طور خلاصه به مسائلي كه مهم‌تر بود اشاره نمودم.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر