6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 51614
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1646

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تطبيق امپدانس توسط آپ امپ

دانلود تحقیق درمورد تطبيق امپدانس توسط آپ امپ

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تطبيق امپدانس توسط آپ امپ

با دانلود تحقیق در مورد تطبيق امپدانس توسط آپ امپ در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تطبيق امپدانس توسط آپ امپ را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تطبيق امپدانس توسط آپ امپ ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تطبيق امپدانس توسط آپ امپ

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

از جمله کار برد هاي اين مدار زماني هست که شما با دوربين فيلم برداري در حال کار هستيد و مي خواهيد که فيلم رو در جاي ديگه دريافت و ضبط بشه و يا اينکه اين مدار رو مي تونيد به خروجي دستگاه ويدئو وصل کنيد و در حياط يا خونه همسايه فيلم رو تماشا کنيد و .....لازم به ذکر است مقادير خازن هاي الکتروليتي که واحد ندارد بر حسب ميکرو فاراد مي باشد

مدار ویدئو سندر - دشتی

سيگنال ورودي از طريق جک شماره يک J1 به مدار اعمال مي شود ، اين سيگنال از طريق خازن C1 به ديود کلمپ D1 داده مي شود ، تا سطح dc پالسهاي سينک (همزماني) را ثابت نگهدارد تا باعث کاهش اثر شکفته شدن تصوير شود .

پتانسيومتر R3 جهت تنظيم گين سيگنال ويدئو بکار رفته ، کار اين پتانسيومتر بسيار شبيه ولوم کنتراست (درخشندگي) در تلويزيون است .

پتانسيومتر R7 جهت تنظيم سطح سياه سيگنال تصوير بکار رفته که تمامي سطوح سيگنال را به يک اندازه جابجا ميکند در واقع ميزان روشنائي تصوير را مي توان توسط آن تنظيم کرد .

ترانس T1(مخصوص فرکانسهاي راديوئي) به همراه خازن داخلي خودش يک مدار تانک را تشکيل ميدهند که بخشي از اسيلاتور هارتلي به حساب مي آيند ، فرکانس اين اسيلاتور برروي 5.5 مگاهرتز تنظيم شده است.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر