6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50881
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1701
  • تعداد فروش: 6

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد فولاد مبارکه

دانلود تحقیق درمورد فولاد مبارکه

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد فولاد مبارکه

با دانلود تحقیق در مورد فولاد مبارکه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق فولاد مبارکه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق فولاد مبارکه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد فولاد مبارکه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

مجتمع فولاد مبارکه

در حاشیه شهر مبارکه مرکز شهرستان مبارکه قراردارد و بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی ایران است.

این مجتمع در ۷۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان در زمینی به وسعت ۳۵ کیلومتر مربع (۱۷ کیلومتر مربع سالن تولید) استقرار یافته است و دارای ظرفیت تولید سالانه ۴ میلیون تن انواع محصولات فولادی تخت گرم و سرد نوردیده، قلع‌اندود، گالوانیزه و رنگی از ضخامت ۱۸/۰ تا ۱۶ میلیمتر می‌باشد.

 

تاريخچه

اين مجتمع در سال 1372 با ظرفيت توليد 5 ميليون تن در سال تاسيس گرديد.

 

مراحل تولید

پودر سنگ آهن مورد نیاز از معادن گل گهر و چادر ملو تأمین می‌شود و به‌وسیله راه آهن به واحد انباشت و برداشت شرکت فولاد مبارکه حمل می‌گردد.

پودر سنگ آهن انباشت شده در واحد گُندله‌سازی تبدیل به گُندله شده و در واحد احیاء مستقیم به آهن اسفنجی تبدیل می‌گردد و سپس در کوره‌های قوس الکتریکی واحد فولادسازی ذوب می‌شود. فولاد مذاب برای تبدیل به تختال (اسلب) به ماشین‌های ریخته گری مداوم منتقل می‌گردد.

تختال خنک و پرداخت شده و بعد از پیشگرم شدن در واحد نورد گرم، نورد شده و سپس به واحد تکمیل نورد گرم و یا به واحد اسیدشوئی می‌رود و سپس برای کاهش ضخامت به واحد نورد سرد ارسال می‌گردد. همچنین بخشی از محصولات سرد نوردیده به واحدهای قلع‌اندود، گالوانیزه و رنگی ارسال می‌گردد.

 

واحدها

واحد انباشت وبرداشت مواد خام

پودر سنگ آهن به وسیله خط آهن از معادن داخلی مانند گل گهر و چادر ملو، واقع در استان‌های کرمان و یزد به مجتمع حمل می‌شود و با نوار نقاله به قسمت انباشت و برداشت منتقل می‌شود. ماشین های انباشت و برداشت کار انتقال مواد را از نقاله‌ها به دپو و بالعکس انجام می‌دهد.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر