7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50623
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1664

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کارآموزی تخم مرغ و ماهي

دانلود تحقیق درمورد کارآموزی تخم مرغ و ماهي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد کارآموزی تخم مرغ و ماهي

با دانلود تحقیق در مورد کارآموزی تخم مرغ و ماهي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کارآموزی تخم مرغ و ماهي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کارآموزی تخم مرغ و ماهي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کارآموزی تخم مرغ و ماهي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست مطالب

عنوان

فصل اول

آشنايي با مكان كارآموزي

فصل دوم: خصوصيات منطقه

آدرس وموقعيت

فصل سوم:

آزمون آموخته ها و نتايج و پيشنهادات

فصل چهارم : ضمائم


 

 

ضمائم:


آشنايي كلي با مكان كار آموزي:

اتحاديه و تخم مرغ و ماهي شهرستان كرج در سال 1371ئ تشكيل و در رابطه با صدور پروانه كسب مرغ و تخمه مرغ و ماهي پرندگان و غير خوراكي اقدام مي نمايد . مكان اتحائديه اجاره اي مي باشد .

 


ارزيابي بخش هاي مرتبط:

به متراژ 100 متر مي باشد كه متعلق به شركت تعاوني مدع و عم مرع كرج مي باشد و داراي يك آبدارخانه سرويس بهداشتي و سه اتاق مي باشد كه دوتا از اتاقها متعلق به كارمندان است و اتاق ديگر كه اتاق بايگاني است كه در آنها پرونده ها نگهداري مي شود ويك فايل پرونده هاي در دست اقدام (كسانيكه براي دريافت جوا كسب اقدام نموده و مدارك آنها كامل نمي باشد ) و در فايل ديگر پرونده هاي سه ساله ( كه اين پرونده ها در واقع يك نوع كارت شناسايي مي باشد كه به ساده شمردن اعضاء و ابلاغ نامه به آ“ان كمك مي كند و فايل ديگر .

پرونده هاي دائم كه اين پرونده ها 10 ساله مي باشد كه پس از اتمام اعتبار جواز نيازي به پرداخت وجه نمي باشد اما با تعبير مكان اگر چه تاريخ سجواز تمام نشده ولي نياز به صدور جواز مي باشد . و فايل ديگر اسناد و مدارك و زوكن هاي سند حسابداري و پرينت هاي بانكي و ملزومخات اداري نگهداري مي شود .

و اتاق ديگر كه مربوط به حسابدار و خزانه دار مي باشد و ديگري اتاق مدير عامل مي باشد كه يك نفر كارمند كه تمام كارها زير نظر ايشان مي باشد و رئيس اتحاديه يكي – دوباره در هفته براي رسيدگي به كارها و امضاء مدارك و نامه ها بهاتحاديه مي آيد و داراي 5 نفر هسئت رئيسه و سه نفر پرسنل باشد كه زير نظر مجمع امور صنفي و كميسيون نظارن اداره‌ي بازرگاني فعاليت مي نمايد .


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر