4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50471
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1636

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد ارائه دستورالعمل تعیین مشخصات فنی و روش گونه‌بندی عایقهای حرارتی

دانلود تحقیق درمورد ارائه دستورالعمل تعیین مشخصات فنی و روش گونه‌بندی عایقهای حرارتی

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ارائه دستورالعمل تعیین مشخصات فنی و روش گونه‌بندی عایقهای حرارتی

با دانلود تحقیق در مورد ارائه دستورالعمل تعیین مشخصات فنی و روش گونه‌بندی عایقهای حرارتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ارائه دستورالعمل تعیین مشخصات فنی و روش گونه‌بندی عایقهای حرارتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ارائه دستورالعمل تعیین مشخصات فنی و روش گونه‌بندی عایقهای حرارتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ارائه دستورالعمل تعیین مشخصات فنی و روش گونه‌بندی عایقهای حرارتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:3 صفحه

قسمتی از فایل:

در زمینه صرفه‌جویی در مصرف انرژی، با توجه به تنوعی که در عایقهای حرارتی وجود دارد، لازم است الگویی برای تعیین مشخصات فنی محصولات مختلف تعیین گردد تا استفاده‌کنندگان امکان انتخاب عایق مناسب برای شرایط مختلف را داشته باشندك عایقهای حرارتی مورد استفاده در ساختمان باید مطابق مقررات ملی ساختمان دارای مشخصات حرارتی حداقلی باشند. علاوه بر آن عایق‌های حرارتی باید از دوام و کارآیی کافی در برابر عوام محیطی برخوردار باشند. در این پروژه عایقهای حرارتی از نظر مقاومت حرارتی واقعیك مشخصات مکانیکی، دوام و عملکرد در شرایط محیطی مختلف ارزیابی شده و طبق ضوابط این استاندارد درجه‌بندی می‌شوند. بدین‌ترتیب انتخاب نوع بهینه عایق حرارتی به راحتی امکان‌‌پذیر بوده و زمینه برای رقابت سالم بین تولیدکنندگان عایق حرارتی فراهم می‌گردد.

طراحی و تکمیل آزمایشگاه تعیین مشخصات فنی شیشه‌های یک یا چندجداره

در این پروژه تجهیزات و دستگاه‌های لازم برای انجام آزمایش‌های ضروری به منظور ارزیابی کیفیت و دوام شیشه‌ دوجداره طراحی و ساخته می‌شود. دستگاه‌های آزمایش عبارتند از دستگاه مه‌گرفتگی شیمیایی، آزمایش نقطه بیفک، محفظه رطوبت بالا، چرخه آب و هوایی تسریع شده.

تجهیز ازمایشگاه کنترل کیفیت قابهای جداره‌های شفاف ساختمانی

تعیین میزان نفوذپذیری درب و پنجره‌های خارجی ساختمان‌ها به منظور کنترل کیفیت از نظر تطبیق با استانداردها و محاسبة بار حرارتی ساختمان و صرفه‌جویی انرژی ضروروتی دارد. نفوذ آب علاوه بر اثر تخریبی بر روی خود درب یا پنجره، موجب کثیفی جداره‌های داخلی و تخریب مصالح حواشی می‌شود. با استفاده از اطلاعات استانداردهای مختلفی همچون ASTM و BS و ISO ، طراحی دستگاه آزمایش انجام شده و عملیات ساخت و نصب تجهیزات ادامه دارد.

بلوک‌های سیمانی سبک

بلوک‌های سیمانی نوع قطعات پیش‌ساخته بتنی با عیار سیمان کم هستند که طرح اختلاط بتن آنها بر اساس مقاومت مورد نیاز بدست می‌آید. وزن بلوک بستگی به وزن بتنی دارد که با آن ساخته می‌شود. بلوک‌های ساخته شده از شن و ماسه رودخانه‌ای یا شکسته، وزن ویژه معمولی و در حدود 2000 کیلوگرم بر متر مکعب دارند. موضوع ازدیاد وزن بلوک‌ها برای ساخت و ساز در کشوری مثل ایران که در ناحیة زلزله‌خیز واقع شده، نامطلوب است. با این توجیه و هدف بلوک‌ها که اهمیت بسیار زیادی در ساخت و ساز دارند، نیاز به تحقیق همه‌جانبه داشته و لازم است در خصوص سبک‌سازی، افزایش کیفیت و دوام، شرایط بهینه مصرف آنها و ... رهنمودهایی تعیین گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر