7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50369
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1579
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد لودر

دانلود تحقیق درمورد لودر

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد لودر

با دانلود تحقیق در مورد لودر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق لودر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق لودر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد لودر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

لودر همانطور که  از اسمش پیداست در انگلیسی به آن:LOADER میگویند که به معنای LOAD یعنی حمل و ER صفت کننده میشود که در کل به معنای حمل کننده میشود که به دو صورت تایری و زنجیری میاید.

شرکتهای زیادی از جمله کاترپیلار و کوماتسو و ولوو و هیتاچی و هیوندای و کاوازاکی و غیره در ساخت لودر فعالیت دارند.

ظرفیت جام

ظرفیت جام لودر به طریقی غیر از جام جرثقیل و دراگلاین تعیین می شود. ظرفیت اسمی جام در مورد لودر عملاً مساوی با حجم مواد حفاری کود شده (heaped volume) در جام لودر با در نظر گرفتن استانداردهای مؤسسه Engineers (SAE) Society of Automotive است. این حجم بر حسب یارد مکعب (متر مکعب) سست LCY بیان می شود و برای تبدیل آن به حجم مواد در محل دو نوع تصحیح باید در ظرفیت جام به عمل آورد. عامل اول توسط ضریب راندمان جام که برای تبدیل ظرفیت اسمی جام به حجم متوسط مواد سست موجود در هر محموله جام بیان می شود. ضریب دوم برای تبدیل حجم مواد سست به حجم مواد در محل حفاری (BCY) به کار می رود و این ضریب بار در فصل یکم شرح داده شده است. جام لودر در حجم های مختلف عرضه می گردد. حجم جام از کمتر از یک یارد تا بیش از 20 یارد مکعب تغییر می کند ولی جامهایی که بیش از سایر جامها مورد استفاده واقع می شوند دارای حجمی بین 2 تا 5 یارد مکعب می باشند. دو نوع جام وجود دارد. یک نوع جام یک پارچه و دیگر جام چند پارچه. جام چند پارچه انعطاف بیشتری نسبت به جام یک پارچه دارد چون می توان آن را مانند کلامشل مورد استفاده قرار داد. علاوه بر بیل بارکن الحاقات زیادی به انتهای ماشین لودر می توان متصل نمود. نظیر بالابر (فورک لیفت)، بیل معکوس، تیغه های برف روب و غیره. بعضی انواع لودر به صورت ماشین دوگانه لودر و بیل معکوس ساخته شده اند.

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر