6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50224
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1541
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد امام خميني (ره)

دانلود تحقیق درمورد امام خميني (ره)

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد امام خميني (ره)

با دانلود تحقیق در مورد امام خميني (ره) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق امام خميني (ره) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق امام خميني (ره) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد امام خميني (ره)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:آيت الله العظمي حاج آقا روح الله مصطفوي موسوي امام خميني بنيانگذار جمهوري اسلامي، در بيستم جمادي الثاني سال 1320 ه.ق. در ميان خانواده اي روحاني در شهر خمين قدم به عرصه وجود نهاد. پدرش آيت الله سيد مصطفي ملقب به فخرالمجتهدين كه زعامت و پيشوايي اهالي خمين را بر عهده داشت در ذيحجه 1320 ق در چهل و دو سالگي به دست عمال قاجاريه بين راه خمين و اراك به شهادت رسيد و اما تحت سرپرستي و حضانت عمه و مادر و مراقبت برادر بزرگش آيت الله پسنديده قرار گرفت.امام تحصيلات مقدماتي را در زادگاهش فرا گرفت و در سال 1339 قمري براي تحصيل رهسپار اراك شد. اراك در آن زمان مركزيت علمي داشت و طلاب براي تحصيل بدان روي مي آوردند. به هر حال امام مدت پنج سال در اراك به تحصيل اشتغال ورزيد و تا سطوح عاليه پيش رفت.منطق را نزد مرحوم شيخ محمد گلپايگاني و شرح لمعه را نزد مرحوم آقا عباس اراكي گذراند و چون در سال 1340 ق. آيت الله حاج شيخ عبدالكريم حائري يزدي به قم عزيمت كرد و حوزه علميه را بنيان نهاد امام مدتي به خمين بازگشت و از انجا به قم رفته و در اين شهر رحل اقامت افكند و به تحصيل دروس خارج از سطح پرداخت و از محضرآيت الله حائري كسب فيض كرد و به درجه اجتهاد رسيد و خود نيز به تدريس فقه و اصول و تحصيل فلسفه و حكمت مشغول شد و فلسفه را از محضر آيت الله شيخ محمد علي شاه آبادي تلمذ كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر