6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50217
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1965

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد افسردگي پس از زايمان

دانلود تحقیق درمورد افسردگي پس از زايمان

0 2k
دانلود تحقیق درمورد افسردگي پس از زايمان

با دانلود تحقیق در مورد افسردگي پس از زايمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق افسردگي پس از زايمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق افسردگي پس از زايمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد افسردگي پس از زايمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

افسردگي پس از زايمان كلي ديگر از اختلالات خلقي است كه معمولاً در عرض 2-3 ماه اول پس از زايمان ايجاد مي شود . اما ممكن است شروع آن به صورت خفيف افسردگي در دوران بارداري توسط مادر گزارش شده است احساس ناراحتي يا خلق افسرده و تمايل به گريه كردن از علائم عمومي اين بيماري هستند و مادران اغلب از خستگي دائمي مشكلات خواب و تعغييرات اشتها شكايت دارند روي هم رفته اين حالت تفاوتي خاصي با افسردگي كه در دوره هاي ديگر زندگي فرد اتفاق مي افتد ندارد و بيمار حالت هايي از قبيل احساس گناه و بي لياقتي ، لذت نبردن از فعاليت هاي روزانه اختلال تمركز و حتي گاهي افكار خود كشي را تجربه مي كند در مواردي هم ممكن است اضطراب و حمله هاي وحشت با خود بيمار انگاري براي 1000 مورد تولد است و در نيمي موارد پس از اولين زايمان اتفاق مي افتد در موارد نادري هم ممكن است و در نيمي موارد پس از اولين زايمان اتفاق مي افتد در مواردي نادري هم ممكن است اين حالت در پدر نوزاد اتفاق بيفتد در اين صورت پدر كه غالباً از قبل نيز يك اختلال خلفي داشته است از اين كه فرزند جديد جاي او را گرفته و عشق و توجه مادر فقط صرف كودكش مي گردد ، دچار احساس ناراحتي شديد و ابتلا به مايكوز مي شود . لايكوز پس از زايمان 48 -72 ساعت پس از زايمان با علائم عمومي مثل خستگي بي خوابي ، بي قراري و تمايل به گريه كردن شروع شود و در مراحل بعدي مادر دچار شك و بدگماني ،ناسازگاري و افكار وسواسي نسبت به سلامت  نوزاد مي شود نيمي از مادران حالت هاي توهم و هذيان را نيز تجربه مي كنند يا توهماني مثل اين كه بچه مرده يا ناقص به دنيا آمده يا اينكه آن ها اصلاً ازدواج نكرده و بچه دار شده اند . بعضي از مادران نيز گزارش كرده اند كه صدايي به آنها گفته خود يا فرزند خود را بكشد .

 

دلايل انتخاب موضوع :

تعريف سلامت رواني به مفهوم بهداشتي آن و تغيير نگرش  به بهداشتي جامع از سلامت رواني به جاي نگرش سنتي (سلامت رواني در مقابل بيمار رواني ) از موضوعات مورد توجه محافل روان پزشكي در دهه هاي اخير بوده است و جهت گيري پ‍وهش هاي مربوط به اپيد هيولو‍ي بيمار رواني در سال هاي اخير بيشتر بر مبناي اين تعريف جديد مي باشد .

 

 

 

 

 

 

 

 

اهميت موضوع :

اختلال افسردگي بوي‍ژه در ميان زنان سنين باروري داراي شيوع نسبتاً بالاي و كيفيت ناتوان كننده اي است با توجه به تاثير سواحتمال در دوران بارداري برروند رشد طبيعي جنين و كودك و از طرف ديگر اهميت شاخص هاي رشدي بدر تولد نوزادان در كيفيت زندگي آنان اين مطالعه با هدف بررسي تأثير افسردگي مادران در دوره حاملگي بر شاخص هاي رشدي جنين

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر