4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50184
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1520

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد گوجه

دانلود تحقیق درمورد گوجه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد گوجه

با دانلود تحقیق در مورد گوجه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق گوجه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق گوجه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد گوجه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:2 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

گوجه فرنگی گیاهی است بومی کشور پرو درامریکای جنوبی که در اواسط قرن شانزدهم به اروپا وارد گردید و مدتهای مدیدی به عنوان یک  گیاه زینتی مورد استفاده قرار می گرفت و در اواخر قرن هجدهم به  عنوان یک گیاه با مصرف خوراکی شناخته شد.                         

  اهمیت گوجه فرنگی به صورت امروزی به علت وجود انواع ویتامینها واملاح معدنی است که به مقادیر زیاددرآن یافت می شود وحتی به عنوان خوراکی مناسب برای تقویت سیستم گوارشی ومبتلایان به  ورم مفاصل وروماتیسم از آن یاد می شود.                                             

نیازهای محیطی گوجه فرنگی:               

گوجه فرنگی گیاهی است گرما دوست وکلیه ارقام آن حساس به سرما می باشد.درجه حرارت پایه برای جوانه زنی گیاه 11درجه سانتی گراد ودر 25 تا 27 درجه سانتی گراد بهترین رشد را داراست .           

درجه حرارتهای بالا و پایین در هر مرحله از رشد می تواند باعث    توقف رشد ونمو گیاه درهمان مرحله باشد یا سبب شیوع بیماریهای خاصی در گیاه گردد.درارقام کم برگ و یا شرایطی که سایه اندازی برگها بر روی میوه  کافی نباشد  خسارت  آفتاب زدگی  می تواند  از   کمیت وکیفیت محصول بکاهد.            


پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر