6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50142
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2223

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد بوتها و روبوتها

دانلود تحقیق درمورد بوتها و روبوتها

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد بوتها و روبوتها

با دانلود تحقیق در مورد بوتها و روبوتها در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق بوتها و روبوتها را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق بوتها و روبوتها ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد بوتها و روبوتها

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

(Bota) بوتها

 يا روبوتهاي نرم افزاري، نسخه هاي نرم افزاري روبوتهايي هستند كه براي عمل كردن از طريق قوانين الگوريتمي رفتار برنامه ريزي مي شوند. آنها براي ارتباط برقرار كردن با كاربران كامپيوتر يا عمل كردن به عنوان جانشين انسان يا انجام وظايف خاصي از قبيل جستجوي اطلاعات، سرگرم كردن مردم يا كمك در كارهاي مربوط به وظايف ايجاد مي شوند. مثلاً بوتهاي پستي (mail bots) پيام هاي پست تلكترونيك جمع شده در صندوقهاي پست الكترونيك را فيلتر مي كنند. بوتهاي سخنگو (chatter bots) براي برقرار كردن مكالمه با مردم برنامه ريزي مي شوند. بوتهاي منحل كننده مي توانيد پيام‌هاي ناخواسته را رديابي كرده و آنها را از تابلوي اعلانات يا گروه هاي مباحثه حذف كنند. بوتهاي بازي براي ايجاد كاراكترهايي كه محيط هاي بازي را پر مي كنند طراحي مي شوند.

Bridge(پل)

 پل يك واحد فعال است كه براي متصل كردن دو شبكه منطقه محلي (LAN مخفف عبارت Local area network) به كار مي رود. براي استفاده از پل سه دليل وجود دارد، گسترش حجم LAN به حدي كه از حداكثر طول مشخص شده فراتر رود كاستن از مقدار ترافيك جابه جا شده در كل LAN و ايجاد اتصال هاي دروني انواع غير مشابه LAN، شبكه هاي LAN متصل شده به هم، به شاخه هاي يك LAN بزرگتر تبديل مي شوند. يك پل دو درگاه دو جهتي براي اتصالهاي LAN دارد و يك جدول ارسال از آدرس هاي شناخته شده شبكه را نگهداري مي كند. پل پيامها را وارد مي كند و آدرس‌هاي كنترل دسترسي متوسط (MAC) مقصد و مبدأ را استخراج مي‌كند. آدرس مبدأ و درگاهي كه پيام از آن دريافت مي شود در جدول ارسال، وارد مي شوند. بنابراين پل مي داند كه كدام كامپيوتر به كدام LAN تعلق دارد.

Browser(مرورگر)

مرورگر يك قطعه نرم افزار شبكه سازي است كه به كامپيوتر اجازه مي دهد فايل ها را از يك كامپيوتر دور دست (كه سرور، وب سرور يا سرور فايل نام دارد) در اينترنت با يك نوع خصوصي يا شركتي اينترنت به نام اينترنت دريافت كند. انواع مختلفي از مرورگر وجود دارد و با رشد شبكه جهاني وب و افزوده شدن ويژگي‌هاي ديگر به آن از قبيل زبان مدل سازي واقعيت مجازي VRML زبان امتداد يافته. نشان گذاري XML توليد آنها ادامه مي يابد. مرورگرها از طريق ارسال درخواست براي فايل ها به سرورها دريافت فايل ها و سپس ارائه آنها به شكل مناسب و با توجه به اينكه آيا آنها حاوي متن، تصوير، صوت، فيلم يا انواع ديگر داده هستند عمل مي كنند. وقتي آدرس يا URL يك وب سايت در مرورگر تايپ شد مرورگر نام سروري را كه بايد به آن متصل شود تعيين مي كند. اولين مرورگر به وسيله‌ي «تيم   » در سال 1989 اختراع شد و شبكه اي را مجسم كرده بود كه مردم در سراسر دنيا مي توانستند به آساني از آن براي تبادل اطلاعات الكترونيكي استفاده كنند. در آن زمان ناسازگاري بين سخت افزاري مختلف كامپيوتري و سيستم عامل اين رويا را غير ممكن كرده بود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر