5,000 تومان
  • فروشنده : لقمان حکیم

  • کد فایل : 50131
  • فرمت فایل دانلودی : .pptx
  • تعداد مشاهده : 1572
  • تعداد صفحات : 19

آخرین فایل ها

- بیشتر -

پاورپوینت نکات و سوالات هدیه های آسمان دوم، درس20: در کناره سفره

داستان درس مربوط به پسر روستایی است که به همراه پدر، عمو و پسر عموی خود در مزرعه مشغول غذا خوردن می‌شوند که به آدابی نظیر شستن دست‌ها قبل و بعد از غذا، کمک در پهن نمودن سفره، گفتن بسم اللّه الرحمن الرحیم قبل از غذا، برداشتن لقمه‌های کوچک، جویدن با ده...

0 1.6k
پاورپوینت نکات و سوالات هدیه های آسمان دوم، درس20: در کناره سفره
داستان درس مربوط به پسر روستایی است که به همراه پدر، عمو و پسر عموی خود در مزرعه مشغول غذا خوردن می‌شوند که به آدابی نظیر شستن دست‌ها قبل و بعد از غذا، کمک در پهن نمودن سفره، گفتن بسم اللّه الرحمن الرحیم قبل از غذا، برداشتن لقمه‌های کوچک، جویدن با دهان بسته، بی صدا و آرام جویدن غذا، تشکر از خداوند با ذکر الحمدللّه در پایان غذا، دعا کردن برای افراد گرسنه، دور نریختن باقی مانده‌های غذا و... اشاره شده است.

بهتر است جهت فراگیری و ارزشیابی این درس از پاورپوینت استفاده شود. استفاده از پاورپوینت باعث می شود دانش آموزان با انگیزه بیشتری به مطالب توجه کرده و آن را یاد بگیرند.

در این قسمت، پاورپوینت نکات و سوالات درس مذکور(به همراه پاسخ آن) در 19 اسلاید آورده شده است. امکان ویرایش مطالب این پاورپوینت وجود دارد.

قابل ذکر است: در تهیه و تنظیم این پاورپوینت از تصاویر و افکت های خاصی استفاده شده و این امر باعث جذابیت دو چندان آن ها شده است.

اهداف درس:

✅ برخی از آداب اسلامی خوردن و آشامیدن را بیان می‌کند.
✅ اهمیت و فواید رعایت آداب غذا خوردن را بیان می‌کند.
✅ رعایت آداب اسلامی غذا خوردن را نشانه یک فرد خوب و مسلمان می‌شناسد.
✅ آداب اسلامی غذا خوردن را رعایت می‌کند.
✅ هدر ندادن نعمت‌های الهی به هنگام غذا خوردن را رعایت می‌کند.

5,000 تومان