8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 50106
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1477

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد واكنش هيدروژن اسيدها با استرهاي استيلني در حضور هسته دوستهاي فسفردار

دانلود تحقیق درمورد واكنش هيدروژن اسيدها با استرهاي استيلني در حضور هسته دوستهاي فسفردار

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد واكنش هيدروژن اسيدها با استرهاي استيلني در حضور هسته دوستهاي فسفردار

با دانلود تحقیق در مورد واكنش هيدروژن اسيدها با استرهاي استيلني در حضور هسته دوستهاي فسفردار در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق واكنش هيدروژن اسيدها با استرهاي استيلني در حضور هسته دوستهاي فسفردار را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق واكنش هيدروژن اسيدها با استرهاي استيلني در حضور هسته دوستهاي فسفردار ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد واكنش هيدروژن اسيدها با استرهاي استيلني در حضور هسته دوستهاي فسفردار

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

مطالعة واكنش تركيبات ارگانوفسفر و كاربرد آنها در تهية‌مواد آلي يكي از اهداف اصلي سنتز مي باشد .در اين تركيبات يك اتم كربن مستقيماً‌به اتم فسفر متصل شده است . از اين تركيبات براي توليد مواد شيميايي ، صنعتي و بيولوژيكي استفاده مي شود .

از مهمترين اين تركيبات ايليدهاي فسفر مي باشند كه در آن يك كربانيون مستقيماً به فسفر داراي بار مثبت متصل شده است . ايليدها معمولاً‌از تري فنيل فسفين تهيه مي شوند.

 ايليدهاي فسفر ممكن است شامل پيوندهاي دوگانه ، سه گانه يا گروه ههاي عاملي ويژه باشند وقتي يك گروه الكترون كشنده نظير CN,CHO,COOR,COR در موقعيت آلفا حضور داشته باشند ايليدها بسيار پايدارند چون بار منفي روي كربن بوسيلة‌رزونانس پخش مي شود .

 يكي از مهمترين كاربردهاي ايليدها استفادة آنها در واكنش ويتيگ مي باشد كه بهترين روش براي تهيه آلكن ها به شمار مي رود .

واكنش ويتيگ كه طي پنچاه سال گذشته يكي از واكنشهاي بسيار مهم در سنتز مواد آلي در آمده است از .واكنشهاي با اهميت در تشكيل پيوند كربن كربن كه يكي از مشكل ترين فرآيندهاي شيميايي است مي باشد. واكنش ويتيگ مستلزم تراكم فسفونيوم ايليد و تركيب كربونيل دار مي باشد كه با حذف تري فنيل فسفين اكسيد يك آلكن ايجاد مي شود . اهميت اين واكنش در شيمي آلي باعث شده تا جايزة نوبل در سال 1979 به جورج ويتيگ اعطا شود .

 اكنون اين واكنش در تهية‌مواد صنعتي و داروئي كاربرد گسترده‌اي پيدا كرده است.

بررسي واكنشهاي تركيبات داراي هيدروژن اسيدي با استرهاي استيلني در حضور تري فنيل فسفين

1-   واكنش اوره يا متيل اوره با استرهاي استيلني و تري فنيل فسفين در دماي اتاق در حلال اتيل استات پس از چند ساعت منجر به توليد ايليدهاي پايدار فسفر مي شوند .

 

 

 











 


 


2-   واكنش اتيل 2- ( 1- نفتيل آمينو) 2- اكسو استات با استرهاي استيلني و تري فنيل فسفين دردماي اتاق ابتدا ايليد پايدار تشكيل شده و سپس با حذف تري فنيل فسفين اكسيد واكنش ويتيگ درون مولكولي صورت گرفته و آلكن توليد مي شود .











 

 

 

 

 

 


 


3-    واكنش 1- آمينو 2- متيل آنتراكينون بعنوان N-H اسيد با استرهاي استيلني در حضور تري فنيل فسفين

در محصول واكنش حلقة پيرولي با سيستم آنتراكينون هم صفحه نيستند چرخش حول پيوند   Ar-N آهسته  است  پس داراي دياسترومر سين و آنتي مي باشد اگر  باشد هر دو روتامر را نشان ميدهد ولي اگر R=t-Bu باشد فقط يك روتامر را داريم زيرا t-Bu حجيم است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر