10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49854
  • فرمت فایل دانلودی : .docx
  • تعداد مشاهده : 1841

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کارآموزي رله

دانلود تحقیق درمورد کارآموزي رله

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد کارآموزي رله

با دانلود تحقیق در مورد کارآموزي رله در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کارآموزي رله را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کارآموزي رله ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کارآموزي رله

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:71 صفحه

قسمتی از فایل:

درباره محصولات:

productsشرکت با بهره گیری از کارشناسان زبده و نیروهای متخصص، طیف وسیعی از محصولات و قطعات را در زمینه های زیر طراحی و تولید می کند.

  • طراحی و تولید انواع کنترلرهای الکترونیکی خودرویی از جمله کنترلر قفل مرکزی، کنترلر دمای آب رادیاتور و کنترلر شیشه بالابر
  • طراحی و تولید انواع رله های تایمری خودرویی از جمله رله اتوماتیک راهنما و فلاشر، تایمر برف پاک کن، تایمر گرمکن شیشه عقب، رله دوبل سیستم انژکتوری، رله تشخیص خطای ترمز ABS، رله هشدار دهنده پشت آمپر، رله آینه تاشو، رله صندوق پران و ساعت دیجیتالی
  • طراحی و تولید انواع بردهای سیستم تهویه خودرو از جمله ترموستات الکترونیکی، ماژول درایور فن، گیربکس الکترونیکی
  • طراحی و تولید کنترلرهای الکترونیکی غیر خودرویی ازجمله ترموستات الکترونیکی یخچال و فریزر، برد کنترلر جاروبرقی
  • قطعات CNG شامل سیلندرها و شیر سیلندر

شایان ذکر است قطعات خودرویی این شرکت در خودروهای پژو405، پارس، سمند، روآ، وانت پیکان، پراید، سپند و نیسان جونیور مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رله در الکترونیک و الکترونیک خودرو

رله " چیست ؟ رله رله کلیدی الکترومغناطیسی است. هنگامی که لازم باشد توسط جریان نسبتا ضعیفی جریان قویی را قطع ووصل کنند از رله استفاده می شود. مانند چراغها, رله بوق, رله های افتامات مدار شارژ وغیره رله ها شامل سیم پیچ, هسته آهنی و صفحه پلاتین است. ممکن است یک فنر به صفحه پلاتین متصل باشد یا اینکه خود صفحه پلاتین حالت فنری داشته باشد عملکرد: هنگامی که جریان نسبتا ضعیفی وارد سیم پیچ می شود سیم پیچ وهسته آهنی تبدیل به آهنربا می گردد وپس از غلبه بر فنریت صفحه پلاتین,آنرابه سمت هسته سیم پیچ حرکت داده و باعث اتصال کنتاکت ها به یکدیگر وعبور جریان اصلی می شود. بطور مثال در مدار بوق یا چراغهای جلوخودرو از رله استفاده میشود. در این صورت با وصل نمودن کلید بوق یا چراغهای جلو, رله ای وصل می گردد و این رله برق مورد نیاز بوق یا چراغهای جلو راازطریق مدار شارژیا باتری تامین می کند. ملاحظه می شود که رله با جریان برق ضعیفی فعال می گردد وازاین رو جریان زیادی از کلید بوق یا کلید چراغهای جلوعبور نمی کند و از سوختن یا جرقه زدن در کلید بوق در کلید بوق یا کلید چراغهای جلو, جلوگیری میشود طرز کار رله رله دارای ۵ پایه میباشد که دو پایه ان مربوط به دو سر سیم پیچ است که ۸۵ و ۸۶ نامگذاری میشود و وقتی ما به یکی از این پایه ها برق ( مثبت)و به دیگری بدنه ( منفی)بدهیم این سیم پیچ میدان آهنربائی به وجود می آورد این میدان مغناطیسی باعث کشیده شدن کنتاکت بالائی که کنتاکت ۳۰ میباشد به سمت پائین میشود و از کنتاکت ۸۷a جداشده و به کنتاکت یا پایه ۸۷ میچسبد . و برق ورودی به خود را (پایه ۳۰ ) از کنتاکت ۸۷a جدا کرده و به کنتاکت ۸۷ میرساند.که از آن در ساخت آفتامات بوق و رله فن و رله ۳ قلو کولر و رله دوبل در ماشینهای انژکتوری استفاده شده است.

رله های موجود در بالای پای راننده :

1- رله زرد رنگ فن تهویه در GLX و GL و پرشیا.

2- رله سبز رنگ شیشه بالابرهای جلو در GLX و پرشیا.

3- رله مشکی رنگ شیشه بالابرهای عقب در پرشیا.

4- رله تایمر آبی رنگ برف پاک کن در GLX و GL و پرشیا.

5-رله تایمر خاکستری رنگ اتوماتیک راهنما در GLX و GL و پرشیا.

6- رله تایمر نارنجی رنگ گرمکن شیشه عقب و آینه برقی در GLX و GL و پرشیا.

7- رله سفید بوق اخطار روشن ماندن چراغ کوچک در GLX


10,000 تومان