6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49747
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2223
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مخزن (تانك) هيدروليك

دانلود تحقیق درمورد مخزن (تانك) هيدروليك

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد مخزن (تانك) هيدروليك

با دانلود تحقیق در مورد مخزن (تانك) هيدروليك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مخزن (تانك) هيدروليك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مخزن (تانك) هيدروليك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مخزن (تانك) هيدروليك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

مخزن ( تانك) هيدروليك                                                                         reservoir

سيستم هيدروليك يك مدار بسته بوده و روغن مورد نياز سيستم در داخل يك مخزن يا تانك ذخيره مي گردد تا پس از استفاده در داخل سيستم به آن بازگردد. مانند تمام قطعات ديگر سيستم هيدروليك، طراحي و نگهداري خوب، مهمترين عامل در عملكرد مورد انتظار و عمر طولاني آن خواهد بود. شكل 25-3 جزئيات يك مخزن هيدروليك و علامت اختصاري آن در مدارهاي هيدروليك را نشان داده شده است.

حجم روغن در يك تانك بر اساس دماي روغن و نوع مصرف كننده هاي سيستم انتخاب مي شود. چنانچه وقتي تمام جك ها در حالت باز شده باشند، دماي آن در حداقل و زمانيكه تمام جك ها در حالت جمع شده قرار گيرند دماي روغن تانك حداكثر خواهد بود.

 

 

انتخاب حجم مناسب راي مخزن يك سيستم در فصل پنجم بصورت مشروح توضيح داده شده است. اساساً يك فضاي خالي در بالاي روغن تانك در نظر گرفته مي شود تا انبساط روغن را در بر گرفته و در هنگام كف كردن سطح روغن ، مانع از بيرون ريختن آن شود.

تانك هيدروليك همچنين بعنوان يك مبدل حرارتي ( خنك كن) عمل كرده و باعث پايين آمدن دماي روغن برگشتي از داخل سيستم مي شود. براي دستيابي به حداكثر خنك كاري، روغن پس از بازگشت از سيستم تانك، در مسير رسيدن به مجراي مكش پمپ ، به سمت ديواره هاي تانك هدايت مي شود تا با برخورد به ديواره ها حرارت خود را به آنها منتقل نمايد. اينكار بوسيله يك صفحه فلزي انجام مي شود كه در طول خط مركزي تانك تعبيه مي شود. اين صفحه باعث مي گردد ذرات معلق در روغن با برخورد به آن يا ديواره ها به كف تانك هدايت شده و هواي مخلوط شده با روغن به سطح مخزن فرار كند. لوله اصلي برگشت به تانك بايد در قسمت بالاي تانك قرار گيرد تا نياز به شير يك طرفه جهت جلوگيري از ورود روغن به داخل آن برطرف گردد و لوله ورود يا خط مكش پمپ نيز مي بايست در پايين ترين قسمت تانك كمي بالاتر از كف قرار گيرد تا مانع از كشيده شدن هوا بداخل سيستم گردد.

جريان برگشتي بايد از طريق يك پخش كننده و با سرعتي كم، در حدود 3/0 متر بر ثانيه ، وارد تانك گردد تا مانع از ايجاد تلاطم و بالا آمدن مواد ته نشين شده در كف تانك شود. از آنجائيكه گاهي قطعات خارجي سيستم پايين تر از سطح روغن مخزن قرار دارند، در خط برگشت روغن بايد يك درپوش قابل جدا سازي تعبيه گردد. قبل از باز كردن هر قطعه از سيستم مي بايست اين درپوش باز گردد، تا هوا وارد لوله برگشت شود. بدون انجام اين پيشگيري ممكن است پس از بازكردن قطعه اي از مدار يك جريان سيفوني بداخل سيستم رخنه نمايد كه متوقف كردن آن مشكل است. لوله هاي برگشت روغن به تانك كه كم فشار مي باشند ( مانند لوله هاي تخليه نشتيهاي داخلي موتورها و شيرها) بايد بالاي سطح روغن مخزن قرار گيرند تا فشاري از جانب روغن درون مخزن بداخل آنها نفوذ نكرده و قفل هيدروليكي بوجود نيايد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر