8,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49586
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1553

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كله‌پزي دوستان

دانلود تحقیق درمورد كله‌پزي دوستان

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد كله‌پزي دوستان

با دانلود تحقیق در مورد كله‌پزي دوستان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كله‌پزي دوستان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كله‌پزي دوستان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كله‌پزي دوستان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:70 صفحه

قسمتی از فایل:

« توصيف ظاهري مغازه»

يك جا سيرابي در بيرون مغازه موجود است كه محل پخت سيرابي است و در كنار آن چندين مهتابي رنگ شده وجود دارد. اين مغازه فاقد تابلو است و فقط برروي در مغازه با برچسب اسم طباخي و تلفن طباخي را نوشته‌اند و بر بالاي آن نوشته شده لژ خانوادگي، داخل كه مي‌شويم يك سكوي سنگي كه برروي آن يك مجمعه بزرگ است و كله‌پاچه در آن در حال پخته‌شدن است ديده مي‌شود. همچنين شيشه‌هاي دارچين و قابلمة مخصوص ضايعات كله‌پاچه و تعدادي كاسه و بشقاب و تعدادي يكبار مصرف كه براي بردن غذا به منزل تدارك ديده شده‌است و يك شير آب.

در زير مجمعه يك گاز چند شعله قرار دارد. بالاي سكو چندين قفسه وجود دارد كه سير ترشي 5 ساله در آن قرار داده شده‌است و بنا به گفته صاحب مغازه قصد دارد كه بعد از اينكه 7 ساله شد آنها را براي مصرف در اختيار مشتريان قرار دهد.

يك روشنايي گاز در كنارقفسه‌ها قرار دارد و برروي ديوار يك تابلو« و إن يكاد» و عكس حضرت علي(ع) كه در زير آن جمله لا فتي الي علي يا سيف الا ذوالفقار» نوشته شده‌  نصب شده‌است.

در زير روشنايي پروانه كسب ديده مي‌شود و دو تابلو ديگر كه يكي مدرك آموزشگاه بهداشت است كه هر سه سال يكبار تمديد مي‌شود وبراي كسب كردن آن مدرك صاحب مغازه به كلاسهاي بهداشتي رفته‌است. و ديگري كارت بهداشت است كه هر سه به صورت قاب شده و همراه با عكس صاحب مغازه است. بعد از سكو يك ميز ديده مي‌شود كه روي آن پارچه‌اي وجود دارد كه برروي آن شيشه‌هاي كوچك آبليمو،لگن نان، قاشق و چنگال است و در پائين آن ميز سطلي براي نان خشكهاست. در كنار ميز يك سماور بزرگ مشاهده مي‌شود و بالاي آن چندين قفسه است كه شيشه‌ها و سطل‌هاي خالي در آن ديده مي‌شود. بعد از يك ديوار آلومينيومي يك دستشويي ديده مي‌شود كه بربالاي آن يك آبگرمكن ديواري ديده مي‌شود و در كنار آن لباس كار و پيش‌بند بر روي چوب‌لباسي قرار گرفته‌است. و دركنار چوب‌لباسي يك آئينه و كپسول اطفاء حريق ديده مي‌شود.

بربالاي چوب‌لباسي دو قاب عكس نصب شده‌است كه يكي عكس مرحوم تختي است كه صاحب مغازه به علاقه به ايشان آنرا نصب كرده‌است و ديگري عكس جواني خود صاحب مغازه است و در طرف ديگر مغازه يك حشره‌كش الكتريكي ديده مي‌شود و همچنين قفسه‌هاي متعددي وجود دارد كه باز هم يك قاب عكس از جواني‌هاي صاحب مغازه در بالاي آن مشاهده مي‌شود و در داخل اين قفسه‌ها سطل‌هاي خالي و سيرترشي قرار دارد. و همچنين يك آئينه و يك راديو پخش كه روشن است ديده مي‌‌شود كف مغازه از سنگ مرمر است و داراي 3 عدد ميز فلزي است كه تعدادي صندلي در اطراف ميزها قرار داده شده‌است( در مجموع 9 صندلي) ظرفهاي مغازه همه از جنس چيني است.

در بيرون مغازه يك دستگاه كولر هم وجود دارد و يك هواكش هم در بالاي آن ديده مي‌شود. برروي ميزها نايلوني انداخته شده‌است كه در زير آن روميزي قرار دارد.نمكدان،دارچين، و قندان برروي ميزها قرار داده شده‌است.

مغازه‌هاي مجاور و روبروي اين طباخي عبارتند از: موبايل‌فروشي، مرغ‌فروشي، بقالي، بانك ملي،در جلوي طباخي فضاي سبز وجود دارد.

دستشويي اين مغازه خيلي تميز نيست و دو آفتابة قرمزرنگ در آن قرار دارد و يك آئينه و روشويي و علاوه بر آن شير آب گرم و سرد و دوشي كه معلوم نيست قبلاً اين مكان حمام بوده‌است يا نه؟ قراردارد. و به هر حال اين مكان بيشتر به قصد حمام ساخته شده‌است تا دستشويي.

در قسمت آشپزخانه.ظرفشويي و دو كابينت و قفسه‌هايي كه دو قابلمه‌ي بزرگ رويي و سطل بر روي آن قرار گرفته‌اند ديده مي‌شود و برروي ظرفشويي مايع ظرفشويي گلي و ملاقه و يك در قابلمه قرار دارد و كنار آن چند كپسول گاز براي روز مبادا كنار گذاشته است و يك سردخانه بزرگ قرار دارد و قسمت زيرين كه تميزتر از طبقه‌ي بالاست و قسمت پائين كه داراي شومينه است كه كنار شومينه يك سطل زبالة آبي‌رنگ و برروي شومينه يك حشره‌كش قرار دارد.

همچنين در قسمت پائين يك جعبه كمكهاي اوليه و يك يخچال  سفيد يك آئينه بزرگ و يك تابلو كه برروي ديوار قرار گرفته مشاهده مي‌شود. اما اكثر مشتريها ترجيح مي‌دهند در همان طبقه بالا بمانند و غذاي خود را ميل كنند.

توصيف زيرين مغازه:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر