7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49559
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1581

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد مهد كودك

دانلود تحقیق درمورد مهد كودك

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد مهد كودك

با دانلود تحقیق در مورد مهد كودك در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق مهد كودك را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق مهد كودك ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد مهد كودك

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:13 صفحه

قسمتی از فایل:

مقــدمه :

 

 

    تغيير روش زندگي افراد جامعه و تمايل روز افزون به زندگي ماشيني و مدرن ،‌ موجب بروز پاره‌اي مسائل جديد در زندگي روزمره شهروندان شده است. افزايش مشاركت بانوان در عرصه‌هاي اقتصادي و اجتماعي و حضور بيشتر اين قشر جامعه در محيط هاي كاري خارج از منزل باعث كاهش ساعات حضور مادران در محيط خانه و به تبع آن عدم وجود امكان مراقبت از كودكان توسط مادر مي‌شود.

    از ديگر سو، با توجه به آموزه هاي نوين تربيتي و آموزشي استفاده از خدمات مشورتي نهادهاي ذي‌صلاح در مورد تربيت و پرورش كودكان خردسال ، اهميت فراواني يافته است. مهد هاي كودك در اين ميان از عمده ترين مراكزي هستند كه قادر مي‌باشند ضمن نگهداري از كودكان در ساعات كاري ، موجبات آسايش خاطر خانواده ها را فراهم آورده و زمينه ساز فعاليت اقتصادي مفيد والدين در محل كارشان شده و از سوي ديگر بااستفاده از مربيان كارآزموده و تحصيلكرده ، از روشهاي نوين تربيتي و آموزشي بهره گرفته و زمينه ساز تربيت صحيح كودكان و بارور شدن استعدادهاي آنان در زمينه هاي هنري و درسي گردند.

    با اجراي اين طرح كه شامل تاسيس يك باب مهد كودك داراي كارگاه هاي سفالگري و نقاشي و آزمايشگاه علوم مي‌باشد،‌ ضمن اينكه گامي در جهت تعليم و تربيت صحيح فرزندان اين مرز و بوم برداشته مي‌شود، بازده مناسب اقتصادي نيز عايد مجريان طرح خواهد گرديد. همچنين بستر مناسبي براي اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي خصوصا بانوان تحصيلكرده فراهم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

سرمايه گذاري مورد نياز طرح

 

 

 

     الف – سرمايه ثابت

 

 

1-    مكان مورد نياز طرح ، شامل يك باب ساختمان با كاربري اداري به مساحت تقريبي 250 متر مربع به انضمام حياط به مساحت تقريبي 200 متر مربع مي‌باشد كه ارزش رهن كامل (حصه ثابت ) آن معادل 300 ميليون ريال برآورد مي‌شود.

 

     2- تجهيزات :

 

رديف

شــرح

تعداد

هزينه واحد

هزينه (ميليون ريال)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

وسايل بازي كودكان

وسايل كارگاه سفال

وسايل كارگاه نقاشي

وسايل آزمايشگاه علوم

رايانه روميزي

وسايل كمك آموزشي

وسايل غذاخوري

يخچال

تلويزيون، ويدئو، ضبط‌صوت

فرش ماشيني

-

-

-

-

1

1

-

1

1سري

2

-

-

-

-

4

2

-

2

5

1

10

5

2

3

4

2

2

2

5

2

       جمــــع

37

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر