9,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49333
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1739
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد توليد جاروبرقي

دانلود تحقیق درمورد توليد جاروبرقي

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد توليد جاروبرقي

با دانلود تحقیق در مورد توليد جاروبرقي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق توليد جاروبرقي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق توليد جاروبرقي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد توليد جاروبرقي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:76 صفحه

قسمتی از فایل:

خلاصه طرح

اين طرح در زميني به مساحت 5100  متر مربع كه عمليات خاك برداري و نسطيح روي آن صورت گرفته بنا شده است كه مساحت سالن توليد 435  متر مربع و مساحت انبارها 798  متر مربع و مساحت تعميرگاه 40  متر و مساحت تاسيسات 36  متر مربع و ساختمانها اداري 150  متر مربع و نمازخانه 50  و مساحت سالن غذا خوري 150  متر مربع و مساحت سرويس بهداشتي 25  متر و نگهباني 16  متر و مساحت باقيمانده صرف فضاي سبز ، خيابان كشي و پاركينگ و ديواركشي شده اشت كه قيمت كل زمين 510000000  ريال مي باشد و كل هزينه ثابت قبل از بهره برداري 23599286920  ريال مي باشد و اين شركت از 9  عدد دستگاه تزريق پلاستيك هر كدام قسمتي از اجزاء جاروبرقي را مي سازند داراي 3  عدد نوار تفاله به طول هاي مختلف كه در بخش مونتاژ مورد استفاده قرار مي گيرند و همچنين داراي 9  عدد ميز كار در بخش مونتاژ و همچنين داراي لوازم آزمايشگاهي و وسايل حمل و نقل و تجهيزات پشتيباني ازقبيل ترانس جوش و دستگاه تراش و لوازم ديگر مي باشد .

تعداد نيروي انساني فعال در اين شركت 48  نفر مي باشد كه مجموع كل حقوق و دستمزد كل ساليانه 986176469  ريال تعداد روزكاري در سال 290  روز مي باشد و داراي يك نوبت كاري در روز مي باشد و هر نوبت كاري 8  ساعت مي باشد .

ميزان توليد در سال 104400   عدد مي باشد . كل هزينه سرمايه گذاري اوليه و ثابت 23599286920  ريال مي باشد . هزينه كل ساخت يك جاروبرقي 459241  مي باشد .

درآمد حاصل از فروش ساليانه برابر 63287071200  مي باشد . سود ساليانه اين طرح برابر 15342206460  است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول :

 

 

كليات ( بررسي كلّي )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه مربوط به طرح :

 

سير تحول و نگرش كلي بر توليد اين محصول :

   1-1: اهداف انتخاب طرح:

   سير تحول و نگرش كلي بر توليد اين محصول با توجه به اينكه انسان فطرتاً به دنبال زيبايي و پاكي مي باشد حال اين زيبايي يا پاكيزگي هم مي تواند در محدوده شخصي يا در محدوده اجتماعي او تعريف شود .

براي ايجاد پاكيزگي محيط اطراف خود نياز به كسب يك سري وسايل اوليه داريد كه جاروب جزء نخستين وسيله ابتدايي مي باشد . در گذشته انسانها با به هم متصل كردن نوعي گياه طبيعي وسيله اي جهت پاكيزگي خانه و محيط اطراف خود درست كردند كه جاروي دستي ناميده مي شد .

با پيشرفت جوامع بشري و به دتبال آن پيشرفت صنعت ، بشر به فكر زيستن آسانتر افتاد . تا اينكه وسايل مورد نياز خود را مدرن تر توليد نمود در اين مقوله جاروب نيز دستخوش تغييراتي شد گه حاصل آن جاروهاي دستي نپتوني كه خود محفظه آشغال را به همراه داشت ، بود .

اما تكنولوژي همچنان پيشرفت كرد كه تا قرن بيستم با اختراعات متعدد در زمينه ماشينهاي الكتريكي ، جاروب برقي هاي شگفت انگيز توليد شدند كه خود قدرت مكش و جمع آوري آشغال را داشتند . انواع بسياري از آنها از بردهاي الكترونيكي جهت تنظيم سرعت و حفاظت استفاده مي كنند . جاروبرقي ها در انواع مختلف ساخته مي شوند كه مي توان جاروبرقي هاي سطلي ، سسماري ، كه از نوع خانگي مي باشند و جارو برقي هاي سطلي بزرگ كه هم براي پاكيزگي خيابانها و هم براي پاكيزگي مراكز صنعتي مي شود نام برد .

 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر