12,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49314
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1834
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد کامپیوتر

دانلود تحقیق درمورد کامپیوتر

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد کامپیوتر

با دانلود تحقیق در مورد کامپیوتر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق کامپیوتر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق کامپیوتر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد کامپیوتر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:135 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

          امروزه با پیشرفت علوم مختلف و فاصله گرفتن ارتباط بین صنعت و دانشگاه ضرورت پیدا می شود که حداقل واحدی در دانشگاه برای کمرنگ تر نشدن این ارتباط وجود داشته باشد تا دانشجویان بتوانند لااقل بخشی از آموخته های خود را بصورت عملی در محیط کار بکار گیرند. بنابراین لازم است سازمان ها و ادارات هر چه بیشتر دانشگاه را در این امر یاری رسانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تاریخچه دانشگاه آزاد اسلامی شیراز:

          دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در بهار 1366 با 8 رشته تحصیلی در گروه علوم انسانی و با جذب 253 دانشجو آغاز به کار نمود.

          پی از 3 سال با توسعه امکانات و جذب اعضای هیات علمی تمام وقت و تأسیس
 آزمایشگاه ها، کارگاه ها و گروه های آموزشی نظیر علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، هنر و معماری به کار خود ادامه داد. همچنین از سال 1370 دوره کارشناسی ارشد به جمع دوره های تحصیلی افزوده شد. در حال حاضر با 85 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی با 15417 دانشجو و 17250 فارغ التحصیل کارنامه ای پربار از فعالیتهای گذشته و آینده ای سرشار از امید و پیشرفت با اتکال به الطاف لایزال الهی و با همت کلیه کارکنان دارد و تمام زمینه های علمی و عملی از پرچم داران نظام جمهوری اسلامی بشمار
می رود.

 

حوزه های دانشگاه عبارتند از:

-         حوزه آموزش

-         حوزه پژوهش

-         حوزه دانشجویی

-         حوزه اداری و مالی

-         حوزه عمرانی

 

 

 

 

پژوهش:

          قرن بیستم را می توان تحول عظیم در پژوهش دانست. از مهمترین دستاوردهای این قرن، توجه به زمان است. در سال 1999 که احمد زوئیل مصری توانست مفاهیم فمتوثانیه را برای اولین بار در جهان عرضه نماید، امروز ما بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی روزافزون پژوهش و تولید علم در جهان هستیم . بنابراین لازم است برای دستیابی به تکنولوژی جدید با تلاش شبانه روزی در پژوهش ، عقب ماندگی گذشته را که در نتیجه سلطه استکبار بوده است، جبران نماییم. گرچه اهمیت به علم با طلوع خورشید اسلام، جایگاه ویژه ای یافته است و نظر بازرگانی همچون امام علی(ع) که علم را تاج افتخار زندگی می دانند، موجب شد که تا قرن پنجم هجری دانشمندان بزرگی همچون بوعلی سینا، رازی، خوارزمی و امثال آنها را که در توسعه علم نقش برجسته
داشته اند، در دامان خود تربیت نماید. این رشد علمی چنان خیره کننده بود که نویسندگانی چون گوستاولوبن یاویل دورانت در جلد یازدهم تاریخ تمدن خود، خدمات علمی مسلمانان را ستوده اند، ولی چنانکه در شروع مطلب اشاره شد، برای دستیابی به تکنولوژی جدید باید با برنامه ریزی اساسی و دقیق در امر پژوهش بیش از پیش همت گماشت تا ضمن جبران عقب ماندگی های راه طی شده، مکانیسم حرکت آینده پژوهش را نیز پیشنهاد نماییم.

          یکی از راه کارهای توسعه و تحول اساسی در پژوهش، افزایش درصد بودجه پژوهشی از تولید ناخالص ملی است، که به این منظور راهی دراز پیش روی داریم، زیرا باید بودجه پژوهشی را از حدود 4% درصد حداقل تا سال 1400 به 3 درصد تولید ملی برسانیم. البته تحقیقات و پژوهش دارای چند رکن اصلی است که علاوه بر بودجه مشخص و معین، اهم آنها به شرح زیر است:

1-    وجود پژوهشگرانی علاقمند و آگاه و با انگیزه:

2-    ایجاد شرایط و زمینه مناسب برای پژوهش:

3-    تدوین قوانین روشن که کمترین میزان دیوان سالاری را در بر داشته باشد:

4-    اعمال مدیریت صحیح در منابع و نیروی انسانی با رعایت مدیریت زمان:

5-    فراهم کردن امکانات مناسب و تجهیزات لازم برای پژوهشی(تهیه دستگاه ها و لوازم آزمایشگاهی ، رایانه های مناسب، کتاب ها و مجلات علمی معتبر و نیروی انسانی کارآمد):

6-    وجود تکنسین های کارآزموده و در مواردی تکنسین های عالی بسیار ضروری است:

7-  ایجاد شرایط لازم برای حمایت بیشتر از شرکت اعضای هیئت علمی دانشگاه در
 کنگره های ملی و بین المللی و انتشارات برای ارائه نتایج تحقیقاتی و همچنین وجود نشریات علمی پژوهشی به تعداد مناسب برای پذیرش مقالات علمی پژوهشی و انتشار به روز نتایج تحقیقات:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر