7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49254
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1453

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كنترلگر فازي

دانلود تحقیق درمورد كنترلگر فازي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد كنترلگر فازي

با دانلود تحقیق در مورد كنترلگر فازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كنترلگر فازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كنترلگر فازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كنترلگر فازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:24 صفحه

قسمتی از فایل:

مقياس گذاري استفاده هاي كنترل گر براي اشتباهات و تغيير دادن اشتباهات و خروجي كنترل گر از طريق طرحي انتخاب مي شود كه در آن  است.(چون اشتباه e(KT)  هرگز نمي تواند بيش از  شود.) و gc=100 (زيرا از طريق شبيه سازي پي برده ايم كه كشتي، سرع تر از rad/sec 01/0 حركت نمي كند) و  (زيرا مي خواهيم  را بين  محدود كنيم. داريم: ).

فرض مي شود كه دستگاه فازي براي خروجي كنترل گر فازي، متقارن و مثلثي شكل با عرض 0/4 است. و در مباحثه عمومي، همه آنها در صفر متمركز شده اند.

مدل مرجع براي نشان دادن مقدار واقعي كارايي لازم انتخاب شده است بطوريكه


در اين جا  كارايي خواسته سيستم را براي دماغه كشتي  مشخص مي كند. ورودي هاي مدل وارونه فازي شامل اشتباهات و تعويض اشتباهات بين مدل مرجع و دماغه كشتي است و به صورت زير بيان مي شود:

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر