7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 49245
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2119

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد اجراي ديوار حائل

دانلود تحقیق درمورد اجراي ديوار حائل

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد اجراي ديوار حائل

با دانلود تحقیق در مورد اجراي ديوار حائل در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اجراي ديوار حائل را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اجراي ديوار حائل ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اجراي ديوار حائل

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:21 صفحه

قسمتی از فایل:

فهرست مطالب

 

 

فصل اول: آشنايي كلي با مكان كارآموزي                                               1

فصل دوم: ارزيابي بخش‌هاي مرتبط با رشته علمي كارآموزي                        2

فصل سوم:‌ آزمون، آموخته‌ها، نتايج و پيشنهادات                                    3

مختصري در مورد ديوارحائل                                                        6

فرم‌هاي پيشرفت كارآموزي

فرم پايان دوره كارآموزي

 


فصل اول

اين پروژه در استان گلستان و شهرستان علي‌آباد كتول در محور محمدآباد ـ سیاه مرزگوي انجام مي‌گيرد كه در مناقصه‌اي شركت برين سازان مرواريد گرگان آن را به مبلغ 61000000 تومان برنده شد.

اين پروژه به علت آن بنا مي‌گردد كه مسير اين جاده به علت همجواري با رودخانه و بارش‌هاي زياد جوي در اكثر اوقات با مشكل تخريب مواجه بوده است. لذا اداره راه و ترابري به صورت مناقصه احداث ديوار حائل را به عموم واگذار كرد.

اين محل در 22 كيلومتري جاده محمدآباد ـ سیاه مرزگوي مي‌باشد و به علت واقع شدن در سرپيچ و قوس رودخانه تخريب زيادي آن را تهديد مي‌كرد.

 


فصل دوم

رشته عمران با توجه به مكانيزه شدن دستگاه‌ها و پيشرفت علوم ديگر در كنار آن پيشرفت زيادي كرده و مسائل مختلف ديگري وارد آن شده است، از قبيل مقاومت در برابر زلزله، عايق‌هاي حرارتي و برودتي، عايق‌هاي صوتي و غيره كه اين رشته را بيش از پيش با ساير رشته‌ها مرتبط مي‌سازد.

در اين كارآموزي، رشته‌هاي مرتبط با كار عمران مختلف بودند:

1.     اداره راه و ترابري؛

2.     كارخانه سيمان؛

3.     نيروهاي انساني؛

4.     دستگاه‌هاي مكانيكي كه خود يك وسيله بسيار لازم براي رشته عمران است.

 

 


فصل سوم

انسان از قديم براي حفظ جان خود در مقابل عوامل طبيعي اقداماتي را بسته به امكانات و لوازم پيرامون خود انجام مي‌داد. از آنجا كه اكثر جاده‌هاي كوهستاني در دامنه كوه‌ها و در جوار رودخانه‌ها شاخه مي‌شوند. لذا براي جلوگيري از ريزش سنگ و رانش كوه و همچنين براي پيشگيري از تخريب زيرسازي راه‌هاي در جوار رودخانه‌ها از ديوارهاي حائل استفاده مي‌گردد.

اين ديواره‌ها در انواع مختلف بتني، سنگي، آجري و غيره ساخته مي‌شوند.

موضوع كارآموزي اينجانب، ساخت يك ديوار حائل سنگي نماي مالون‌كاري شده به ارتفاع 3 متر و به طول 130 متر در محور محمدآباد ـ سیاه مرزگوي علي آباد كتول مي‌باشد.

اين ديواره در كيلومتر 22 محور محمدآباد ـ سپاه مرزگوي در قسمت پايين دست جاده جهت جلوگيري از ريزش جاده و پيشگيري از شسته شدن (فرسايش جاده) توسط آب رودخانه احداث مي‌گردد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر