7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48813
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1979

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد كاربرد عملي و تجربي افزونه‌ها معدني در بتن سبك وزن

دانلود تحقیق درمورد كاربرد عملي و تجربي افزونه‌ها معدني در بتن سبك وزن

0 2k
دانلود تحقیق درمورد كاربرد عملي و تجربي افزونه‌ها معدني در بتن سبك وزن

با دانلود تحقیق در مورد كاربرد عملي و تجربي افزونه‌ها معدني در بتن سبك وزن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق كاربرد عملي و تجربي افزونه‌ها معدني در بتن سبك وزن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق كاربرد عملي و تجربي افزونه‌ها معدني در بتن سبك وزن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد كاربرد عملي و تجربي افزونه‌ها معدني در بتن سبك وزن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

چكيده:

تأثيرات افزونه‌هاي معدني كه شامل خاكسترباني (FA) تفاله كوره‌هاي مرتفع يا روباره كوره بلند (CBS)، بخار سيليكار (SF) روي بتن سبك وزن با قدرت و كارايي بالا مي‌باشد، بررسي و مورد تحقيق قرار گرفت.

نتايج نشان داد كه هر دوي BS و SF به طور موثر مي‌توانند باعث بهبود و بهتر شدن چسبيدن تركيبات با هم شوند و بنابراين مي‌توانند باعث بهتر شدن قدرت بتن در سال‌هاي اوليه و اخير شوند.

با وجود اين جايگزيني كارآيي تركيبات وجود دارد. FA مي‌تواند به طور نسبتا زياد باعث بهبود آرايي تركيب شود. با وجود اين عرق كردن بتني مربوط باعث خراب شدن همگني و يكجوري تركيب مي‌شود. با تركيب FA و BS مي‌توانيم به HSLC مناسب و بهينه‌اي دسترسي پيدا كنيم كه داراي قدت و كارآيي خوبي مي‌باشد.

 

1- مقدمه:

بنابر پيشرفت قابل تحمل جهاني، استفاده از مصالح سيماني مكمل به جاي سيمان در صنعت سيمان ضروري و لازم‌الاجرا مي‌باشد. ]1[ جهاني‌ترين مصالح سيماني مكمل موجود و در دسترس شامل SF (محصول فرعي فلزسيليكون)، FA (محصول فرعي جايگاه‌هاي گرد و پودر گرمايي) و BS (محصول فرعي ذوب آهن) مي‌باشد. به طور تقريبي تخمين زده شده است كه در حال حاضر 600 ميليون تن FA در سرتاسر جهان موجود مي‌باشد اما در حال حاضر ميزان موجود كاربرد جهاني FA در بتن، در حدود 10 درصد مي‌باشد ]2[ با وجود اين، پيشرفت و بهبود اخير بتن كارايي بالا (Gracn) (GHPC)، باعث كاربرد فراوان اين تركيبات معدني شده است. ]3[ يكي از ويژگيهاي  اصلي GHPC شامل استفاده‌ي انواع مختلف افزونه‌هاي معدني (FA، BS يا SF) براي جايگزيني اندك و نسبي سيمان Portland مي‌باشد.

زمانيكه اين افزونه‌هاي واكنش‌پذير مختلف در يك زمان به بتن اضافه مي‌شوند، همراه با اين بهبود، ويژگيهاي خودشان نيز بهبود پيدا مي‌كند. SF مي‌تواند به طور چشمگير باعث افزايش قدرت بتن شود، با اين وجود بر كارآيي بتن تازه به نسبت زياد تأثير مي‌گذارد. اضافه شدن مقدار زيادي FA به بتن، براي كارآيي بتن مفيد مي‌باشد و نه براي قدرت و مقاومت آن. علاوه بر اين افزونه‌هاي معدني مختلف به دليل واكنش‌ها و فعل و انفعالات پورلاني (سيمان طبيعي) مختلف، تأثيرات مختلفي بر روي مقاومت بتن در طي سنين مختلف نشان مي‌دهند. ]6. 4[

سيمان داراي مواد سنگي و با وزن سبك (LWAC) به طور موفقيت‌آميز استفاده شد و به سبب مزيت‌هاي زيادش براي اهداف ساختاري در طي سالها استفاده شده است. اين مزيت‌ها شامل نسبت وزن مقاوم و استحكام بالاتر، ظرفيت تغيير شكل نسبي كششي بهتر، ضريب انبساط حرارتي پايين‌تر، ويژگي‌هاي عايق‌بندي صوتي و حرارتي بالاتر ناشي از محفظه‌ها و حفره‌هايي هوايي در مصالح ريزدانه‌ي سبك وزن مي‌باشد ]13. 7[.

مصالح ريزدانه‌ي سبك وزن به دليل حفره‌هاي داخلي (منافذ) و سبك مي‌توانند به آساني آب را جذب كنند و در طي مخلوط كردن و تركيب كردن خمير سيمان شناور شوند كه اين عمل كارآيي تركيب و مقاومت بتن سبك وزن را از بين مي‌برد. بعضي از تحقيقات نشان داده‌اند كه افزونه‌ها معدني مي‌تواند، كارآيي تركيب بتن و قدرت  آن را افزايش دهد. ]6. 4[. 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر