10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48332
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1639
  • تعداد فروش: 2

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی موجب تعامل بیشتر شوم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم؟

0 1.6k
دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی موجب تعامل بیشتر شوم؟

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم؟ بصورت word و قابل ویرایش در تعداد 30 صفحه مختص تدوین شده در سال 1401 بصورت جامع و تضمین با تخفیف 40 درصد تهیه شده است

فرهنگی گرامی شما بعد از خرید یک فایل WORD اقدام پژوهی قابل ویرایش با موضوع چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم؟ خواهید داشت که این فایل جدیدترین و بروز ترین اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم؟ که شما با پرداخت هزینه بسیار کم صاحب یک اقدام پژوهی نادر در مورد چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم؟ را در تعداد 25 صفحه می باشد

نام فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم؟
فرمت فایل WORD و قابل ویرایش
تعداد صفحات 30 صفحه
شرح و دانلود فایل

فهرست مطالب

چکیده 8

مقدمه. 9

بیان مسئله. 10

توصيف وضعيت موجود. 11

گردآوری اطلاعات (شواهد (1)) 12

مشاهده : 12

مصاحبه  : 13

یافته های علمی.. 13

اقسام ارتباط.. 14

مدل‌هاي ارتباط.. 15

عناصر ارتباط.. 15

پیشینه تحقیق. 16

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها 19

راه حل های پیشنهادی.. 20

انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتي.. 21

اعتبار بخشي به راه حل ها 22

توصيف وضعيت مطلوب (شواهد 2 ) 22

نتیجه گیری.. 28

منابع. 30

 

چکیده

روابط انسانی عامل مهم موفقیت در همه سازمان ها مانند مدیریت بازرگانی، صنعتی، دولتی و نظامی و غیره است، اما در  بحث آموزشگاهی جایگاه دیگری دارد و با سایر مکان ها ها قابل مقایسه نیست. دانش آموزان و معلمان کم تجربه و با سابقه کم نه تنها تجربه های کافی برای شناخت و تشخیص مصالح بلند مدت خود را ندارند، از نظر ساده اندیشی و صاف و زلال بودن قلب و اندیشه خود، تحت تأثیر رفتار و روابط افراد اهم از رفتار باطنی و خالصانه و رفتار ظاهری قرار می گیرند. این تأثیر آنقدر زیاد است که با قاطعیت می توان گفت، مدیران و نمایندگان شورا و معلمان نمی توانند بدون تأثیر مثبتی که از طریق رفتار و روابط خود بر دانش آموزان می گذارند، در تغییر رفتار یا تعلیم و تربیت آن ها موفق شوند.دربين نيروهاي آموزش و پرورش، مدیران و نمایندگان شورا و نمایندگان شورا ها بايد كساني باشند كه با بردن نامشان به ياد خوبي، صفا، صداقت و تمامي فضايل اخلاقي افتاد.ولی متاسفانه در جامعه کنون فرهنگیان مشکلاتی وجود دارد که باعث می شود کاهی این موضوع نتیجه عکس بدهد. اینجانب   نماینده شورای معلمان  آموزشگاه ...........با راه حل هایی که در این اقدام پژوهی اجرا کردم در پایان زمانی که   همکاران متوجه صداقت ودرستی تعامل بنده  شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغییرات ایجاد کردند نگاه های سنگین گذشته وجود نداشت. و باعث تعامل بهتری می شد . درک واقعی همکار در شرایط مختلف عامل مهمی در بهبود روابط و تغییر دیدگاه نسبت به شورای معلمان گردید.زمانی که مشکلی به وجود می آمد و بنده با کمال میل   هر موردی که مشکل را برطرف میکرد را قبول میکردم ،در برخورد های بعدی مشاهده می کردم که همکاران با چه تواضع و احترام خالصانه ای برخورد می نمودند. واین موارد منجر به این شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاری را د اشته باشم.بنده به این مهم از طریق ایجاد و شورای معلمان اثر بخش و نامرئی رسیدم. و توانستم ارتباط  و تعامل خوبی با  اعضای شورای معلمان  ایجاد کنم. و در جهت بهبود روابط انسانی در مدرسه کوشا باشم.

مقدمه

بسیاری از دانشمندان، برقراری روابط انسانی را مهم ترین عامل موفقیت شورای معلمان دانسته اند. بر اساس پژوهش هایی که روی عده ای از معلمان انجام گرفت، نتیجه این شد که موفقیت معلمان، قبل از آن که ناشی از تخصص معلمی آنان باشد، بیشتر مربوط به توان برقراری روابط انسانی آن هاست. معنی این سخن آن است که آن دسته از معلمانی که در کار خود موفق بودند، بیشتر کسانی بودند که می توانستند با  همکاران خود روابط انسانی مطلوب برقرار کنند. اثر و ارزش برقراری روابط انسانی آنقدر زیاد است که خداوند متعال یکی از دلایل پیروزی پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) را داشتن اخلاق خوش و رفتار مناسب اعلام می کند و می فرماید:

فَبِما رَحمَتهٍ مِنَ اللّهِ لِنتَ لَهُم وَ لَو کُنتَ فَظّاً غَلیظَ القَلبِ لا نَفوضُاً مِن وَلَکَ، فَاعفُ عَنهُم وَ استَغفِر لَهُم وَ شاوِِر هُم فِی الاَمرِ، فَاذا عَزَمتَ فَتَوکَّل عَلَی اللّهِ اِنَّ اللّه یِحُبُّ المتَوَکّلینَ.

پس با رحمت خداوند به ایشان (مردم) نرمی کردی و اگر بدخوی سخت دل بودی، هر آینه از دورت پراکنده می شدند، پس در گذر از ایشان و برای آن ها آمرزش بخواه و با آن ها در کارها مشورت کن و چون تصمیم گرفتی، به خداوند توکل کن، به درستی که خداوند توکل کنندگان ار دوست دارد.

  خوشبختانه، اهمیت روابط انسانی در طرح تغییر بنیادی نظام آموزش و پرورش نیز مورد توجه قرار گرفته است و تا حدودی می توان گفت که اساس تعلیمات نظام جدید آموزش و پرورش به حساب آمده است.

حال اگر انسان موجودی است اجتماعی و مدنی بالطبع که با جامعه داد و ستد و تعاون و تعامل و کنش و واکنش دارد -  باید در برنامه ریزی تربیتی و آموزش، در تدوین محتوای کتب درسی و در اجرای برنامه ها و ... این جهت را ملحوظ داشت. یعنی برنامه برای رفع نیاز جامعه باشد و برنامه ریز، مؤلف، محقق، مربی، معلم و دانش آموز در جامعه، با جامعه و حلال مشکل جامعه باشند و تعاون و همکاری اجتماعی در اندیشه و گفتار و کردار همه نمایان باشد و به طور کلی باید جهت تعلیم و تربیت این باشد که متعلم در عین حال که استقلال فکری خود را در چهار چوب اصول حفظ می کند، فردی اجتماعی، پذیرای قوانین صحیح اجتماعی و آماده برای کار گروهی شود و در کارهای سیاسی هم به عنوان یک تکلیف مهم و حساس شرکت کند.

بیان مسئله

هر معلمی در درجه اول باید از خود بپرسد که آیا توان پذیرفتن دیگر را -  آن چنان که هستند دارد یا خیر؟ آیا برای دیگران حق زیستن و اظهار وجود قایل است؟ آیا می داند که هر انسانی یک موجود منحصر به فرد است و از توانایی ها و استعدادهای متفاوتی برخوردار است و هیچ دو نفری صد در صد مانند یکدیگر نیستند؟ اگر نماینده معلمان نتواند معلمان، دانش آموزان   خود را آن گونه که هستند، بپذیرد و خود و خواسته ها و خصوصیات شخصی خود را محور مقایسه و پذیرش آنان قرار دهد، هرگز نمی تواند با دیگران رابطه ی مستمر و سودمندی برقرار کند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر