6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 48297
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2216

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد جريانهاي دوفازي

دانلود تحقیق درمورد جريانهاي دوفازي

0 2.2k
دانلود تحقیق درمورد جريانهاي دوفازي

با دانلود تحقیق در مورد جريانهاي دوفازي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جريانهاي دوفازي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جريانهاي دوفازي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جريانهاي دوفازي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:5 صفحه

قسمتی از فایل:

محيطهاي قابل انطباق چند زمينه اي براي انتقال گرما و مدل سازي جريان سيالات

ب.كاليمور ، اس .جي رينگ، جي بامن

چكيده :

خوشبختانه عصر آبزار آلات شبيه سازي ورودي ثابت روبه نابودي است و ايجاد روشهاي انعطاف پذيرتر و منسجم روبه تحول است . مهندسي هم زمان ، زماني به معناي تفسير خودكار اطلاعات ميان كدهاي مونوليتيك بود اما كاربران پيچيده تر نياز به ابزارهاي كاملاً بومي تر راحت طراحي دارند. و فقط ارزيابي طرحهاي        منطقه اي مشكل آنها را حل نمي كند. پيشرفتهاي صورت گرفته در فن آوري ميان پروسه اي ارتباطات و راه حلهاي عدسي براي برآوردن اين نيازها به نتايج فراواني دست يافته است .

اين مقاله به توصيف برشي كوچك از سيالاتي گسترده براي برآوردن نيازهاي فعلي و آتي ابزارهاي كامل چند رشته اي مي پردازد كه در آن مي توان نيازهاي كاربران نهايي و اشخاص ثالث راتعديل كرد. بويژه توانايي يكسان كردن راه حلهاي كاملاً گرمايي و سيالي و شبيه سازي آن در نرم افزار اكسل به تفصيل آمده است . كاربران امروزه مي توانند نه تنها رابطهاي سفارشي كاربران را فراهم آوردند بلكه مي توانند از  اين كدها بعنوان مدخلهايي براي اعمال انسجام بخش در يك مقياس وسيع بهره ببرند . ابتدا فن آوري هاي توانمند ساز قبلي را توضيح خواهيم دارد و سپس به ذكر        نمونه ها و واكنش هاي موجود در رابطه با قابليتهاي موجود رامعرفي مي كنيم و در نهايت به صورت فهرست وار فن آوريهاي در حال پيشرفت و آينده را خواهيم آورد.

سابقه و زمينه مطالعه

تقريباً همه ابزارهاي شبيه سازي مهندسي مكانيك از جمله برنامه هاي قديمي N.D.A و TRAYS و بسياري از نسلهاي آنها بصورت تحليل گر دسته اي و ثابت راه حلهاي از پيش تعريف شده آغاز شد (مثل تعريف شارها و عايق و پيش بيني دما )

ساخت و ابداع رابطه كاربرگرافيكي (GUI) در دهه 80و90 تا حدود زيادي با كاهش تلاش براي ساخت و تاييد مدلهاي گرمايي به كمك انسان آمد. به همين نحو، ابزارهاي ترجمه خودكار . صادرات و واردات بين CADكدهاي ساختاري و FEM جاي خود رابه كدهاي گرمايي صفحه كاروDESKTQ داد و اين كار باعث حذف محاسبات مشكل و پراشتباه شد . چنين پيشرفتهايي در زمينه رابطه كاربر. تبديل خودكار و ارتباطات مستقيم هر سال ادامه يافت و كدهاي جديد و حتي انواع كدهاي مدرن متولدشد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر