4,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47919
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1324

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد برنج

دانلود تحقیق درمورد برنج

0 1.3k
دانلود تحقیق درمورد برنج

با دانلود تحقیق در مورد برنج در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برنج را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برنج ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برنج

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:6 صفحه

قسمتی از فایل:

برنج

            برنج ازقديمي ترين گياهاني است كه در دنيا كشت ميشده ولي دقيقا معلوم نيست كه برنج زودتر به وجود آمده است يا گندم . اين سوالي است كه مورد بحث گياه شناسان مي باشد . بنا به مدارك به دست آمده اولين مبدا پيدايش برنج در آسيا و از كشورهاي هندو چين بوده است . در حال حاضر انواع زيادي برنج وحشي در آسيا و آفريقا پيدا شده لكن تعيين اينكه كدام يك از اين گونه ها از اجداد برنج اهلي مي باشند دشوار است . چنين به نظر مي  رسد كه نزديك ترين برنج وحشي به اهلي و اصلي امروزي Oriza Fatua و مبدا پيدايش آن از جنوب غربي آسيا باشد . واويلف عقيده دارد كه برنج قابل كشت از هندوستان به دست آمده است . اغلب دانشمندان معتقدند كه موطن اصلي برنج Oriza Sativa  هند است . به اين دليل كه برنج يكي از قديمي ترين زراعت هاي قاره آسيا بوده و در حال حاضر ارقام وحشي آن در هند وجود دارد .

 اولين مركز كشت برنج در آفريقا در دلتاي نيجريه مركزي بوده كه درآنجا گونه Oriza Gilaberima   كشت شده و سپس به مغرب آفريقا رفته و در نقاطي كه شرايط اقليمي مساعد بوده كشت برنج O.Berviligulate رواج پيداكرده است . اين گياه توسط اعراب به مصر و سپس مراكش و اسپانيا برده شد و بعد از آن در ساير كشورهاي اروپا انتشار يافت و در قرت 15 نيز در شمال ايتاليا كشت آن معمول بوده است .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر