10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47700
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1886

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد محاسبه فركانس غالب ورقها با استفاده از شبکه عصبی انتشار برگشتی

دانلود تحقیق درمورد محاسبه فركانس غالب ورقها با استفاده از شبکه عصبی انتشار برگشتی

0 1.9k
دانلود تحقیق درمورد محاسبه فركانس غالب ورقها با استفاده از شبکه عصبی انتشار برگشتی

با دانلود تحقیق در مورد محاسبه فركانس غالب ورقها با استفاده از شبکه عصبی انتشار برگشتی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق محاسبه فركانس غالب ورقها با استفاده از شبکه عصبی انتشار برگشتی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق محاسبه فركانس غالب ورقها با استفاده از شبکه عصبی انتشار برگشتی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد محاسبه فركانس غالب ورقها با استفاده از شبکه عصبی انتشار برگشتی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:61 صفحه

قسمتی از فایل:

مباحث اصلی مورد بحث :

 

 

 

1- مقدمه

2-  معرفي شبكه عصبي مصنوعي

3-  فركانس طبيعي

4- مدل سازي و آناليز ورق با ANSYS

5- بررسی فرکانس ورق با هوش مصنوعی

6- نتيجه گيری و پيشنهادات

 

 

فصـل اول : مقدمه

 

 

در چند دهه اخير،انديشه بالنده شبيه سازي مغز انسان ،محققان و دانشمندان را برآن داشته است توانايي‌هاي مغز انسان را به رايانه منتقل سازند.عملكرد مغز انسان با توجه به ميليونها سال تكامل مي‌تواند به عنوان كاملترين و بهترين الگو براي تشخيص وقايع پيرامون خود در نظرگرفته شود.لذا دانشمندان در تلاشند تا با درك اصول وساز و كارهاي محاسباتي مغز انسان كه عملكرد بسيار سريع و دقيقي را دارا مي‌باشد ، سيستم‌هاي عصبي مصنوعي را شبيه سازي نمايند بدين ترتيب شبكه‌‌هاي عصبي مصنوعي تا حدودي از مغزانسان الگوبرداري شده‌اند و همان گونه كه مغز انسان مي‌تواند با استفاده از تجربيات قبلي و مسائل از پيش يادگرفته،مسائل جديد را تحليل و تجزيه نمايد،شبكه‌هاي عصبي نيز در صورت آموزش قادرند برمبناي اطلاعاتي كه به ازاي آنها آموزش ديده‌اند،جوابهاي قابل قبول ارائه دهند.

 

 

 

 

شبكه‌هاي عصبي مصنوعي در بسياري از موارد تحقيق و در تخصص‌هاي گوناگون به كار گرفته شده و به عنوان يك زمينه تحقيقاتي بسيار فعال حاصل همكاري داشنمندان در چند زمينه علمي از قبيل مهندسي رايانه، برق، سازه و بيولوژي اند. كاربرد شبكه‌هاي عصبي در مهندسي عمران و بخصوص سازه نيز روز به روز در حال توسعه است و بي شك در آينده شاهد فراگير شدن و گسترش اين علم در مهندسي سازه خواهيم بود.از موارد استفاده شبكه‌هاي عصبي در مهندسي عمران مي‌توان به بهينه سازي، تحليل، طراحي، پيش بيني خيز و وزن سازه‌ها، تحليل و طراحي اتصالات، پيش بيني نتايج آزمايشهاي بتني و خاكي ،كاربرد در تئوري گرافها و بسياري از موارد ديگر اشاره نمود.

 

 

 

   فصـل دوم : شبكه های‌ عصبي مصنوعي

   2-1- مقدمه

در اين فصل به بررسي اجمالي شبكه‌هاي عصبي مصنوعي پرداخته مي‌شود. با استفاده از شبكه‌هاي عصبي مصنوعي سعي مي‌شود كه ساختار مغز انسان شبيه‌سازي ‌شود. در مغز انسان حدود1011 واحد سازنده بنام نرون2 که همان سلولهای عصبی هستند وجود دارد كه هر يك از آنها به حدود 104 نرون ديگر متصل است.

شبكه‌هاي عصبي مصنوعي كه امروزه در كابردهاي فراواني ارزش خود را نشان داده‌اند براساس مدل بيولوژيكي مغز انسان بوجود آمده‌اند كه از چند تا چند هزار نرون تشكيل شده‌اند و اندازة آنها به پيچيدگي مسئله بستگي دارد. نرونها، وروديها را كه به طريقي خاص جمع ‌شده‌اند را پذيرا مي‌شوند.

 

 

 

 

2-2- تاريخچة شبكه‌هاي عصبي 

 

شبكه‌هاي عصبي در سال 1943 ميلادي توسط مك‌كلاچ و پيتز معرفي شد. اولين شبكه عصبي كه توسط آنها معرفي شد داراي چند نرون ساده بود و قدرت محاسباتي مناسبی داشت.

در سال 1949 ميلادي هب اولين قانون آموزش شبكه‌هاي عصبي را پيشنهاد كرد. در آن زمان هب ادعا كرد كه اگر دو نرون بطور همزمان فعال شوند، اثر ارتباطي بين آنها زياد ميشود.

دهه‌هاي50 و60 ميلادي سالهاي طلائي شبكه‌هاي عصبي است. در محدوده سالهاي 1958 تا 1962 روزن‌‌بلات گروه بزرگي از شبكه‌هاي عصبي به نام پرسپترون را معرفي نمود. قانون آموزش اين شبكه‌ها يك روش تكراري اصلاح وزن بود كه بسيار قوي‌تر از قانون هب عمل مي‌كرد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر