6,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47558
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1467
  • تعداد فروش: 1

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تعمیر و نگهداری ساختمان (تعمیر کاشی)

دانلود تحقیق درمورد تعمیر و نگهداری ساختمان (تعمیر کاشی)

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تعمیر و نگهداری ساختمان (تعمیر کاشی)

با دانلود تحقیق در مورد تعمیر و نگهداری ساختمان (تعمیر کاشی) در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعمیر و نگهداری ساختمان (تعمیر کاشی) را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعمیر و نگهداری ساختمان (تعمیر کاشی) ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعمیر و نگهداری ساختمان (تعمیر کاشی)

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:10 صفحه

قسمتی از فایل:

دلایل مهم ترک وشکست کاشی 

دلیل عمده ترک وشکسته شدن کاشی درساختمان نشست ساختمان میباشد.دلیل دیگر جنس لعاب کاشی از شیشه و سیلیس می باشد و با کوچکترین فشار ترک و خرد میشود.درگاهی موارد کاشی پشت لوله های آبگرمکن یا دود کش بخاری و مکان های دیگری قرار میگیرد که باعث میشود کاشی گرمای زیادی به خود جذب کند و بر اثر انقباض و انبساط کاشی ترک می خورد در ضمن برای جلوگیری از این امر لوله ها را با پشم شیشه می پوشانند وبرای  چسبندگی بهتر ملات با عایق پشم شیشه از تور سیمی استفاده میکنند.

ترك‌هاي خفيف

1.زماني كه ديوار دچار افت مي‌شود، به سبب استفاده از ملات سيمان آن هم با عيار بالا در پشت كاشيكاري كه به شكل دوغاب‌ريزي يكپارچه انجام مي‌شود، ترك‌هايي در كاشي بوجود مي‌آيد.

2.جسم و مصالح كاشي از خاك رس چرب تهيه مي‌شود و در اثر پخت، حالت يكپارچه به خود مي‌گيرد، اما بر اثر فشار مي‌شكند.

3.لعاب روي كاشي از تركيبات سيليس و شيشه است و با كمترين فشار ترك‌هاي ريز مويين در آن بوجود مي‌آيد. در برخي موارد حتي منجر به خرد شدن كاشي مي‌شود.

4.گاهي قسمت‌هايي از كاشيكاري پشت لوله‌هاي آبگرمكن، دودكش بخاري،  مورتورخانه و يا مكان‌هاي ديگري قرار مي‌گيرد و انتقال حرارت در سطح  لعاب كاشي بسيار زياد و قابل توجه است، طوري كه اگر بر سطح كاشي  دست بگذاريم گرماي زيادي را حس خواهيم كرد. به طور مسلم، پس از كاسته شدن حرارت، لعاب كاشي نيز سرد مي‌شود و بر اثر انقباض و انبساط سطح كاشي در محل‌هاي مذكور دچار ترك‌هاي ريز و درشت مي‌شود.

5.ترك‌هاي عميقي كه بر اثر نشست‌هاي ساختمان، در قسمت‌هاي كاشيكاري شده بوجود مي‌آيد

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر