12,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47503
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 1625

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تأثير رشد سود جهت ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري

دانلود تحقیق درمورد تأثير رشد سود جهت ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد تأثير رشد سود جهت ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري

با دانلود تحقیق در مورد تأثير رشد سود جهت ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تأثير رشد سود جهت ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تأثير رشد سود جهت ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تأثير رشد سود جهت ايجاد فرصتهاي سرمايه گذاري

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:136 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

همة مردم به نوعي داراي ثروتي هستند ،كه ناشي از ارائه خدمات آنان در بازار كار است، و در بيشتر مواقع تصميم‌گيريهايي را در خصوص سرمايه‌گذاري خود انجام مي‌دهند. و به دنبال حداكثر كردن بازده پس انداز خود از طريق سرمايه‌گذاري مي‌باشند. لذا هر گونه اطلاعاتي كه با استفاده از آن بتوان ميزان رشد شركت را پيش بيني نمود مورد توجه سهامداران قرار مي‌گيرد. سرمايه‌گذاران نيز به دنبال حداكثر كردن ثروت خود هستند1. فرصتهاي رشد نيروي محركي است كه ايجاد انگيزه مي‌كند و پاداشي براي سرمايه‌گذاران محسوب مي‌شود. در اين ميان سرمايه‌گذاران هميشه بايد در تصميمات سرمايه‌گذاري خود ريسك را در نظر داشته باشند زيرا آنچه باعث موفقيت مي‌گردد استفاده بهينه از فرصتهاي سرمايه‌گذاري موجود است كه جهت اين امر مي‌بايست سياستهاي مالي موثر بر ايجاد فرصتهاي رشد را در واحدهاي تجاري شناسائي كرد.امروزه سيستمهاي اطلاعاتي حسابداري در كمترين زمان اطلاعات لازم را در دسترس استفاده‌كنندگان قرار مي‌دهد تا در تصميم‌گيريها مورد استفاده قرار گيرد.

ارتقاي آگاهيهاي حرفه اي از دستاوردهاي جديد در زمينه سرمايه‌گذاري همراه با توسعه تكنولوژي ارتباطات باعث شده است كه تأمين كنندگان سرمايه وجوه خود را در شركتهايي سرمايه‌گذاري كنند كه امكان كسب سود بيشتري است؛ از اين رو جريان وجوه (سرمايه )به صورتهاي مختلف تحركي بيش از پيش يافته و در سالهاي اخير انجام سرمايه‌گذاريها بشدت رشد يافته است و بيشترين تغييرات حسابداري نيز درهمين سالها ايجاد شده است. ساده انگاشتن اين تغييرات به منزلة عقب ماندگي وعدم موفقيت در صحنه رقابت امروز مي‌باشد و بيش از حد گمراه كننده و تضعيف كننده است. آنچه باعث موفقيت مي‌گردد، استفاده بهينه از فرصتهاي سرمايه‌گذاري موجود است. كه جهت اين امر مي‌بايست عوامل موثر بررشد سود شركتها را شناسايي كرد.



1 -رضا تهراني، عسگرنوربخش مديريت سرمايه‌گذاري،  ترجمه واقتباس، انتشارات نگاه ،چاپ اول 1382 .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر